بیوگرافی رامسین کبریتی بازیگر نقش صابر در سریال ستایش

مجلهسلبریتی ها

- 98/07/01
بیوگرافی رامسین کبریتی بازیگر نقش صابر در سریال ستایشرامسین کبریتی بازیگر ایرانی متولد سال 1348 در تهران است. رامسین کبریتی تحصیلات خود را در زمینه بازیگری به انجام رسانده است.

شروع فعالیت رامسین کبریتی


اولین سریال که او با آن دیده شد، شاید سریال ولایت عشق را بتوان نام برد، در مدار صفر درجه هم سال 86 حضور موفقی داشت، اما اصلی ترین سریالی که باعث دیده شدن اش شد سریال ستایش از سال 89 شد.

حاشیه های رامسین کبریتی


رامسین کبریتی در آبان ماه 1395 به شبکهٔ جم پیوست. او بعد از خروج از ایران با انتشار عکسی از آن بعنوان اولین روز آرامش خود نام برد، وی به دعوت مهدی مظلومی اولین کارگردانی پیوسته به شبکه جم راهی این کشور شد تا در سریال های این شبکه بازی کند
بیوگرافی رامسین کبریتی بازیگر نقش صابر در سریال ستایش

علت مهاجرت رامسین کبریتی


کبریتی در مورد علت پیوستنش به این شبکه گفت: پس از بازی در سریال ستایش و به دلیل نداشتن هیچگونه پیشنهادی، یک سال و نیم بیکار بودم آن هم درست زمانی که این سریال ۶ ماه هرشب از تلویزیون پخش می‌شد و بسیار هم موفق بود، به جای این که پیشنهاد‌های بیشتری سراغم بیاید، متاسفانه فقط بیکاری نصیبم شد.

وی در ادامه بیان داشت: بعد از ستایش دو فیلم سینمایی به نام صفر به کارگردانی مسعود یزدانی فر و ترانه شرقی به کارگردانی احسان صدیقی بازی کردم که واقعا شرم دارم بگویم چه مبلغی برای بازی در این دو فیلم دریافت کردم؛ شاید باور نکنید برای فیلم ترانه شرقی 2 میلیون و برای فیلم صفر ۴ میلیون تومان دستمزد گرفتم. هر فیلمی که به من پیشنهاد می‌شد در حد فیلم‌های خیریه بود و پولی نداشتند که به ما پرداخت کنند، هر کس که نمی‌خواست پولی پرداخت کند سراغ من می‌آمد، دیگر اسمم خیرالله شده بود!

هم اکنون رامسین کبریتی به چه فعالیتی مشغول است


رامسین کبریتی گفته است در حال حاضر در کانادا زندگی می‌کنم و در یک شرکت توریستی برای اخذ ویزای کانادا فعالیت دارم و مشغول به گذراندن دوره نقاهت ممنوع الکاری هستم.

وی افزود: همان شبکه جم برای هفت پشتم کافی بود و دیگر حاضر نیستم با هیچ شبکه ماهواره‌ای فعالیت داشته باشم، اما اگر پیشنهاد بازی در فیلم سینمایی داشته باشم و آن هم به شرط این که هیچ مشکل و ممنوعیتی در پی نداشته باشد کار می‌کنم.

سریال های تلویزیونی رامسین کبریتی :


مسابقه ستاره بیست (داور)
شمارش معکوس
بهشت گم‌شده
اشتباه در اشتباه
تنهاترین سردار (۱۳۷۳-۱۳۷۵)
ولایت عشق
مدار صفر درجه (۱۳۸۶)
روشن‌تر از خاموشی
شب دهم
دایره تردید
ستایش (۱۳۸۹-۱۳۹۰)
تله‌ فیلم «روزهای شیرین» (۱۳۹۰)
شهر هرت
آسمان من (۱۳۹۴-۱۳۹۲)

فیلم های سینمایی رامسین کبریتی :


(پس کوچه های شمرون) (۱۳۹۰)
عروس فراری (۱۳۸۳)
آواز قو (۱۳۷۹)
شب‌های تهران (۱۳۷۹)
advertising