نوردخت دختر رامبد جوان و نگار جواهریان در کانادا متولد شد

مجلهسلبریتی ها

- 98/04/31
نوردخت دختر رامبد جوان و نگار جواهریان در کانادا متولد شدرامبد جوان و نگار جواهریان به تازگی صاحب دختری شدند و نام او را «نوردخت» گذاشتند.
رامبد جوان بازیگر سرشناس کشور و مجری برنامه پرطرفدار خندوانه است که مدتی است به همراه همسر خود نگار جواهریان به کشور کانادا رفته اند. دلیل این مسافرت به نمایش گذاشتن فیلم سینمایی قانون مورفی بود. اما پس از این سفر انتقادات زیادی علیه این زوج هنری مطرح شد و عنوان شد که آن ها به خاطر این که فرزندشان در کانادا متولد شود و تابعیت کانادایی داشته باشند به این سفر رفته اند. انتقادات تا جایی پیش رفت که رامبد جوان و همسرش نگار جواهریان کامنت ها را در پیج اینستاگرام خود بستند.

بنا بر اخبار تازه منتشر شده فرزند این زوج به تازگی به دنیا آمده اما هنوز عکسی از دختر آن ها منتشر نشده است.
نگار جواهریان همسر سوم رامبد جوان است. دو سال پس از اینکه رامبد جوان از خانم سحر دولتشاهی جدا شد عکس هایی از رابطه صمیمی رامبد جوان و نگار جواهریان شایعه رابطه این دو را سر زبان ها انداخت مدت ها طول کشید تا بصورت تلویحی آن ها از ازدواج خود پرده برداری کنند

بر اساس اذعان دوستانشان آنها در کشور یونان با یکدیگر بصورت رسمی در سال 95 ازدواج کردند، این دو در برنامه خندوانه نیز با یکدیگر همکاری داشته اند. این زوج رابطه صمیمانه ای با یکدیگر دارند. رامبد جوان مدتی پیش فیلمی را به نام نگار تهیه کرد و در مصاحبه ای گفت: فیلم نگار بهترین هدیه به همسرم نگار جواهریان بود.
advertising