بیوگرافی و عکس های سحر مقدس خواننده زیبای ایرانی

مجلهسلبریتی ها

- 98/04/28
بیوگرافی و عکس های سحر مقدس خواننده زیبای ایرانیسحر مقدس خواننده زیبای ایرانی متولد 13 آذر 1364 در تهران است. وی دارای مدرک کارشناسی علوم هنر در خارج از کشور است.
نکته جالب توجه این است که پدربزرگ سحر اهل کشور بلغارستان بوده و به ایران مهاجرت کرده است. پدر او اهل تهران و مادرش سمنانی است.
قد سحر مقدس 172 است و وزن او 62 کیلوگرم است.
بیوگرافی و عکس های سحر مقدس خواننده زیبای ایرانی

آغاز فعالیت حرفه ای سحر مقدس خواننده ایرانی


سحر مقدس در سن 17 سالگی به خاطر علاقه اش به دنیای موسیقی با حمایت خانواده در کلاس های مرحوم استاد محمد نوری بصورت کوتاه شرکت کرد. وی به خاطر استعداد فوق العاده ای که داشت در همان سن کم 17 سالگی موفق به دریافت مجوز کنسرت بانوان از وزارت ارشاد اسلامی شود و با هنرمندان نامیه بسیاری بعنوان همخوان همکاری کرد.
در سن 19 سالگی به کشور امارات رفته و تحصیلات خود را در این کشور به اتمام رساند.
پس از مدتی که حضور او در زمینه موسیقی کمرنگ شد در سال 90 دوباره فعالیت حرفه ای خود را به صورت جدی آغاز کرد و آهنگ تو نباشی را در خارج از کشور منتشر نمود.
البته حدود 6 سال طول کشید که سحر به شهرت و محبوبیت برسد. وی با آهنگ یادت نره سال 96 به سرعت به شهرت و محبوبیت رسید.

ازدواج و همسر سحر مقدس


سحر مقدس حدود 8 سال با سعید امامی آهنگساز و تهیه کننده نامزد بود و رابطه خوبی با هم داشتند. اما مدتی پیش او اعلام کرد که آن ها از هم جدا شده اند.

نگاهی به زندگی شخصی و علایق سحر مقدس


با وجود اینکه بینی او قبلا در یک حادثه های شکسته اما عنوان کرده که عمل نکرده و تا به حال هیچ عمل زیبایی را انجام نداده است.

این خواننده زیبا اهل ورزش است و رژیم گیاهخواری را دنبال می کند و خودش فکر می کند که نسبت قد و وزنش متناسب است و البته همیشه به فکر وزن کم کردن است.
از خواننده های مورد علاقه او گوگوش، سیاوش قمیشی، رامش،ابی، شادمهر عقیلی و بنیامین هستند.
advertising