نگاهی به زندگی خصوصی سیما تیرانداز و علت طلاقش از ناصر هاشمی

مجلهسلبریتی ها

- 98/04/19
نگاهی به زندگی خصوصی سیما تیرانداز و علت طلاقش از ناصر هاشمیسیما تیرانداز از بازیگران موفق سینما و تلویزیون ایران است. وی متولد 9 شهریور 1351 در تهران است. خانم تیرانداز دارای مدرک کارشناسی ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد و کارشناسی ارشد کارگردانی و بازگیری از دانشکده سینما تئاتر است.
نگاهی به زندگی خصوصی سیما تیرانداز و علت طلاقش از ناصر هاشمی

آغاز فعالیت حرفه ای سیما تیرانداز


سیما تیرانداز از همان دوران کودکی خود علاقه زیادی به هنرپیشگی داشت اما خانواده او سخت مخالف این موضوع بودند و به او اجازه نمی دادند که پیگیر علاقه و استعداد بازیگریش شود. اما در نهايت خانواده مجبور شدند شرايط و علاقه او به بازیگری را بپذيرند. در دوران دبیرستان وی به واسطه یکی از دوستان خود در کلاس های بازیگری شرکت نمود.

بعد از گذشت 2 سال از گذراندن دوره بازيگری ، در تئاتر مرگ يزدگرد و هامون در سال 1370 بازی کرد. پس از این بازی بود که پیشنهادهای زیادی به او داده شد. وی در طول سال ها بازی در فیلم ها و سریال ها جوایز مختلفی را نیز به دست آورد. از جمله جایزه بهترین بازیگر نقش اول در یازدهمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم سایه‌های هجوم و تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل زن از یازدهمین جشن خانه سینما برای فیلم پاداش سکوت و جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره تئاتر فجر برای نمایش پری خوانی عشق و سنگ و...

ازدواج و همسر سیما تیرانداز و ماجری جدایی او از ناصر هاشمی


سیما تیرانداز دوبار ازدواج کرده است. همسر اول او ناصر هاشمی بازیگر ایرانی است. وی و ناصر هاشمی در سال 1372 در بازی های تئاتری آشنا شدند و در سال 74 با یکدیگر ازدواج کردند. اما حدود 8 سال بعد این زوج از هم جدا شدند.پس از آن سیما تیرانداز با مجید جوزانی ازدواج کرد و صاحب یک فرزند پسر به نام رایان شد ، ناصر هاشمی هنوز هم ازدواج نکرده است.

نگاهی به زندگی شخصی و علایق سیما تیرانداز


سیما تیرانداز عاشق موسیقی و نواختن پیانو است.حتی زمانی برای حضور در کنسرواتوار اتریش تمرین میکرده که برود آنجا و موسیقی بخواند اما مسیر زندگی اش یک باره تغییر کرد و وارد فضای بازیگری و بعد هم کارگردانی شد.
او از علاقه خود به بازیگری سخن گفته و بیان کرده در کودکی با دخترعموی خود دست می دادند که در آینده بازیگر شوند و حتي انگشت‌ هايشان را خون‌ آلود می کردند و قسم می خوردند که قول دهند بازیگر شوند.
رنگ مورد علاقه او آبی فیروزه ای است.

فیلم شناسی سیما تیرانداز


هامون
بانو
سایه‌های هجوم
جاده عشق
شکلات داغ
پاداش سکوت
به امید دیدار
وروجک ها
ماجان
فراری
پشت دیوار سکوت
به وقت خماری
سریال پنجره ای رو به آفتاب
سریال زندگی
سریال در چشم باد
سریال ستایش
سریال بچه مهندس
سریال هیولا
سریال از یادها رفته
و....
advertising