پاسخ مهدی هاشمی درباره ازدواج دوم خود و جدایی از گلاب آدینه

مجلهسلبریتی ها

- 98/04/09
پاسخ مهدی هاشمی درباره ازدواج دوم خود و جدایی از گلاب آدینهمهدی هاشمی، از بازیگران سرشناس و مطرح سینما، تلویزیون و تئاتر است که نقش های زیبایی را در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است. وی در بازیگر نقش دکتر غریب بود. مهدی هاشمی این روزها دچار حاشیه‌هایی در زندگی خصوصی خود شده است. موضوع ازدواج او با مهنوش صادقی حسابی در فضای مجازی خبرساز شد و عنوان شد که خانم صادقی همسر دوم هاشمی ات و این ازدواج به صورت پنهانی بوده است. مهدی هاشمی به همین خاطر درباره برخی از موضوعات مطرح شده توضیحاتی را ارائه کرده است.

پاسخ این بازیگر سرشناس در ادامه نوشته شده است: «سلام مجدد به دوستان فضای مجازی من یک همسر دارم و او مهنوش صادقی است، این روزها متهم به دو همسری شدم و گویا به واسطه اعلام ازدواجم، خانم آدینه و دخترم نورا را شوکه کردم، در حالی که اینگونه نیست.

ما یعنی من و خانم آدینه سال‌هاست که با توافق جدا از هم زندگی می‌کنیم، زیرا به دلیل عدم تفاهم فکری که با هم داشتیم نمیشد زیر یک سقف ماند، و همچنین هیچ رابطه عاطفی هم بین ما نبود که بشود اسمش را ارتباط زناشویی گذاشت، اما به دلایل شخصی و همچنین محدودیت‌هایی که شغلمان برایمان ایجاد میکند ترجیح دادیم به این جدایی رسمیت نبخشیم.

از آنجایی که خانم آدینه به ویترین و ظواهر علاقه دارند با منتشر کردن عکس‌هایی دو نفره که مربوط به گذشته بود و همچنین درست کردن صفحه‌ای به نام من در فضای مجازی و منتشر کردن اخباری از طرف من خواستند از زندگی ما اسطوره‌ای بسازند و زندگی عاشقانه‌ای را نمایش دهند.

من در این سال‌ها تنها بخاطر فرزندم و حفظ حرمت‌ها و احترام ایشان سکوت کردم و زندگی شخصی خودم را ادامه دادم، اما حالا دخترم سی و هشت ساله است، شخصی است مستقل که خود دارای همسر و فرزند است و من پس از آن جدایی محرمانه بدون آنکه زندگی آن دیگری را خراب کنم، بعد از مدتی با خانم مهنوش صادقی (نویسنده و بازیگر) که همفکر، هم سلیقه و همکار بودیم ازدواج کردم تا به آن جدایی رسمیت ببخشم،

در تمامی این سال‌ها با سمپاشی و بایکوت کردن مهنوش مانع ادامه کار حرفه‌ای او شدند و او را خانه‌نشین کردند که او به احترام حرفه و گذشته من سکوت کرد و چیزی نگفت ولی حالا بعد از سکوتی طولانی به دلیل اینکه این فشارها و سمپاشی‌ها همچنان ادامه داشت و شدت گرفت در لحظه‌ای عصیان کرد و این ازدواج را علنی کرد که البته من به او حق می‌دهم، و این جنجال به پا شد. این ازدواج با صداقت و اصالت بود و هست با حفظ حرمت طرف دیگر، حقایق پنهان دیگری هم هست که من با حفظ احترام به همه به همین مقدار که با اشاره گفتم بسنده میکنم. در ضمن من در هیچ یک از فضاهای مجازی صفحه‌ای ندارم.»

گلاب آدینه همسر اول مهدی هاشمی تا به حال هیچ واکنشی به صحبت های مهدی هاشمی نشان نداده است. قبل از این این موضوعات از طرف دخترشان نورا هاشمی تکذیب شده بود.
advertising