لباس نامناسب محمدرضا گلزار در باشگاه بدنسازی حاشیه ساز شد

مجلهسلبریتی ها

- 98/04/05
لباس نامناسب محمدرضا گلزار در باشگاه بدنسازی حاشیه ساز شد«محمدرضا گلزار» بازیگر سرشناس و مشهور کشور است که این روزها حسابی خبرساز شده است.

وی که اخیرا با فیلم «ما همه با هم هستیم» روی پرده سینماها دیده می‌شود، در آخرین پست صفحه اینستاگرام خود که کامنت‌هایش را هم بسته است، عکسی از خودش منتشر کرده که در باشگاه تی شرت خود را بالا زده تا عضلات بدنش دیده شود. عکسی که بیش از 300 هزار لایک هم خورده است.
ظاهرا این عکس در یک باشگاه بدنسازی و در مقابل آینه گرفته شده و گلزار در این عکس، تمام تمرکزش را روی عضلات شکم خود جمع کرده و آمادگی فوق‌العاده خودش را به رخ کشیده است.
لباس نامناسب محمدرضا گلزار در باشگاه بدنسازی حاشیه ساز شد
موضوع این عکس ها از افراد مختلف کار عجیب و تازه ای نیست و شبکه های اجتماعی پر شده از این فرم عکس ها. اما گرفتن چنین عکسی از طرف یک سوپراستار چندان جالب به نظر نمی رسد.
گذاشتن عکس با این پوشش نامناسب توسط این هنرپیشه چند دلیل می‌تواند داشته باشد؛ اول این‌که گاهی افراد برای خودنمایی و نشان دادن و مطرح کردن خودشان دست به چنین اقدامی می‌زنند و می خواهند از این طریق مشهور شوند که این مسئله درباره این بازیگر صدق نمی‌کند چون او به اندازه کافی مشهورو سرشناس هست. او در اینستاگرام حدود6.5 فالوور دارد و نیازی به این خودنمایی ها ندارد.
می‌دانیم که دنبال خودنمایی نیستید!

حالا مسئله مهمی که در این جا مطرح است که ما از بعضی افراد و چهره‌ها و سلبریتی ها، انتظارات و توقعاتی داریم چون شخصیت و رفتار آن‌ها الگوی بسیاری از جوانان جامعه است و این افراد باید بیشتر مراقب رفتار و گفتار خود باشند. به عقیده بیشتر روان‌شناسان، مهم ترین نوع یادگیری و الگوبرداری از طریق مشاهده است یعنی فرد با نگاه کردن یک رفتار از آن الگوبرداری و آن را اجرا می‌کند. این ماجرا در جوانان، نمود بیشتری دارد چراکه معمولا آن‌ها توجه نمی کنند که آن رفتار زشت و ناپسند است یا خوب و پسندیده و فقط چون از فلان بازیگر سر زده، آن را تکرار می‌کنند.
از لحاظ فرهنگی، باید بپذیریم که بعضی رفتارهای این چنینی، ناشایست است و قابل قبول نیست. محمدرضا گلزار از جمله بازیگران با اخلاق است که انتظار انتشار چنین عکسی از وی دور از انتظار بود.
گلزار تا مدتی پیش مسابقه پرطرفدار برنده باش را روی آنتن شبکه سه سیما اجرا می کرد که پس از فتوای آیت الله مکارم شیرازی مبنی بر مشکل هزینه ها و جوایز این مسابقه و قمار دانستن آن از ادامه این برنامه جلوگیری شد.
advertising