آیا خداحافظی فریبرز عرب نیا از دنیای بازیگری صحت دارد

مجلهسلبریتی ها

- 98/03/22
آیا خداحافظی فریبرز عرب نیا از دنیای بازیگری صحت داردبه تازگی صحبت هایی درباره خداحافظی فریبرز عرب نیا با دنیای بازیگری شده است. فریبرز عرب نیا با انتشار یک فیلم از خود به این صحبت ها و شایعات قوت بخشیده است و احتمالا این شایعات صحت داشته باشد.

فریبرز عرب‌نیا در این ویدئو با اشاره به اینکه در حال حاضر در حال ادامه تحصیل در رشته گرافیک در کشور آمریکاست، گفت: حقیقت این است که شک داشتم که آیا اساسا این نکته را عنوان کنم، ولی بعد به این نتیجه رسیدم که عنوان کردنش، کار خوبی است تا لاقل آنهایی که من و سرنوشتم برایشان مهم است، بدانند که یک انسان ممکن است در طول زندگی، بارها از صفر شروع کند. از صفر شروع کردن هدف بسیار والایی می خواهد؛ می تواند برگشت به کشور و استفاده از تحصیلات باشد، یا می توان در هر جای دنیا قدمی کوچک برای بهتر شدن این دنیا و مردمش برداشت.

عرب نیا همچنین در متن این پست ویدئویی توضیح داد: شاید روزی داستان آن چه را که بر من گذشت برای همگان بنویسم، آن چه که در سرزمین مادری ام و در سال هایی که کار فرهنگی کردم، آن چه که در سال های پیش از مهاجرت بر من و خانواده ام گذشت، و آن چه که در سال های دوری از میهن؛ شاید… .

فریبرز عرب‌ نیا بازیگر سینما و تلویزیون ایران متولد 25 فروردین 1343 در تهران است. وی دارای مدرک کارشناسی رشته گرافیک از دانشگاه هنر است.
فریبرز عرب نیا بیش از پنج سال از عمر هنری خود را برای بازی در سریال پربیننده مختارنامه به کارگردانی داوود میرباقری صرف کرد که به گفته اکثر کارشناسان در ایران و کشورهای عربی یکی از بهترین بازی‌های خود را انجام داده است.

این بازیگر سرشناس و توانای کشور از سال 1383 تا 1389 در این سریال پرمخاطب نقش مختار ثقفی را بازی کرد سپس تجربه موفقی را در فیلم چ در نقش شهید چمران در سال 92 به معرض نمایش گذاشت.
عرب نیا چندی پیش به خاطر زندگی در خارج از کشور و تابعیت خارجی فرزندش مورد انتقاد قرار گرفته بود.
advertising