بازیگران زنی که همسر سیاستمداران شدند

مجلهسلبریتی ها

- 98/03/18
بازیگران زنی که همسر سیاستمداران شدندسلبریتی ها عضوی از جامعه هستند که البته دچار حاشیه های مختلفی در زندگی خود می شوند. در این میان برخی از آنان زندگی پرحاشیه تری دارند. در میان سلبریتی های ایرانی چند بازیگر زن ترجیح داده اند که شریک زندگی خود را از دنیای سیاست انتخاب کنند. البته این بازیگران به نسبت سایرین دچار زندگی پرحاشیه تری شذه اند. در ادامه نام بازیگرانی که با همسران سیاستمدار ازدواج کرده اند درج شده است:
بازیگران زنی که همسر سیاستمداران شدند

ازدواج آزاده نامداری مجری تلویزیون با سجاد عبادی


آزاده نامداری متولد 9 آذر 1363 در کرمانشاه است. این مجری پرحاشیه تلویزیون فارغ التحصیل رشته لیسانس مدیریت صنعتی از داشگاه شهید بهشتی تهران است و تجربه بازیگری نیز دارد
در سال 92 شایعه ازدواج دو مجری پر انرژی و متفاوت به گوش می رسید، آزاده نامداری و فرزاد حسنی که تا مدت ها خبر را تایید نمی کردند، اما بالاخره با حضور دونفره در کنسرت فرزاد حسنی رسما خبر ازدواج خود را با ژست های عاشقانه تایید کردند، این دو در 6 تیر1392 با عاقدی سیدحسن خمینی به عقد هم در آمدند. اما این ازدواج دوام زیادی نداشت و در 20 مرداد 93 آزاده نامداری در مصاحبه با روزنامه صبا رسما خبر طلاق خود از فرزاد حسنی را رسانه ای کرد.

مهر ماه 94 بود که آزاده نامداری تلویحا با انتشار پستی خبر ازدواج دوم خود را رسانه ای کرد.
طولی نکشید که مشخص شد وی با مردی بنام سجاد عبادی فرزند رحیم عبادی ریاست سازمان ملی جوانان دولت سید محمد خاتمی ازدواج کرده است، این دو در مهر ماه سال 95 صاحب فرزند دختری بنام گندم شدند.

ازدواج مهناز افشار ستاره سینمای کشور با یاسین رامین


مهناز افشار متولد 21 خرداد 1356 در تهران است.
وی دیپلمه تجربی و فارغ التحصیل موسسه غیرانتفاعی در رشته تدوین می باشد،
مهناز افشار در خرداد ماه 1393 با یاسین رامین ازدواج کرد
یاسین رامین فرزند محمد علی رامین معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد دولت دوم محمود احمدی نژاد بود، خطبه عقد آنها توسط سید محمد خاتمی خوانده شد
این زوج 4 خرادد 94 صاحب دختری بنام لیا (مخفف لیانا) شدند.

ازدواج مریم کاویانی بازیگر سینما و تلویزیون با رامین مهمان پرست


مریم کاویانی متولد1 تیر 1349 در اهواز است. وی فارغ التحصیل لیسانس پرستاری از دانشگاه بابل می باشد، فعالیت خود را بدون تجربه قبلی در سینما شروع کرد و در تلویزیون به شهرت رسید.
در زمستان 97 حضور مریم کاویانی با همسر دوم خود رامین مهمانپرست سخنگوی سابق وزارت امور خارجه مورد حیرت اهالی هنر شد ! این دو مدتی است با هم ازدواج کردند. رامین مهمانپرست متولد تیر 1339 در تهران، کارمند وزارت خارجه است.

رامین مهمانپرست یک سال پس از فوت همسر اولش با مریم کاویانی ازدواج کرد. او از 25 اسفند 92 بعنوان سفیر ایران در لهستان و لیتوانی در حال ادامه فعالیت است

ازدواج میترا استاد با محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران


ماجرای میترا استاد کمی متفاوت تر از سایر بازیگران است. دکتر نجفی شهردار سابق تهران که به تازگی به قتل همسر خود اعتراف کرده است و این روزها تیتر داغ رسانه ها شده است. میترا استاد ، پاییز سال گذشته مصاحبه ای انجام داد و گفت که او و دکتر نجفی اردیبهشت 97 باهم ازدواج کرده اند . میترا استاد سابقه بازیگری در چند فیلم مثل فیلم واران را دارد. میترا استاد که همسر دوم دکتر نجفی بود در خرداد ماه امسال توسط همسرش با ضرب گلوله در منزل شخصی خود کشته شد.
advertising