انتقاد تند داریوش ارجمند از لباس های نامناسب مجریان تلویزیون

مجلهسلبریتی ها

- 98/03/08
انتقاد تند داریوش ارجمند از لباس های نامناسب مجریان تلویزیونداریوش ارجمند بازیگر مطرح سینما و تلویزیون ایران صحبت هایی را درباره مجریان تلویزیونی بیان کرد و از نوع پوشش آن ها انتقاد کرد.

وی انتقاد از برخی مجریان تلویزیون گفت: شما لباس‌های مجریان تلویزیون را ببینید؛ شلوارهای تنگی می ‌پوشند که پدربزرگِ من هنگام رفتن به رختخواب می‌پوشید.
وی گفت:این‌ها مجری نیستند بلکه مانکن هستند! از سَر و زلف و لباس تا دیالوگ گفتن؛ آدم فکر می‌کند از روی ترجمه صحبت می‌کنند. تلویزیون برای برون رفت از این مشکلات و پاسداشت زبان فارسی باید روی این عبارت تأمل کند: عالم دیگری را باید ساخت و از نو آدمی!

داریوش ارجمند متولد 5 مرداد 1323 در تهران است. این بازیگر سرشناس کشور اصالتا اهل بیرجند خراسان جنوبی است. وی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی رشته تاریخ و جامعه شناسی از دانشگاه فردوس مشهد و فوق لیسانس تئاتر و سینما از دانشگاه سوربن فرانسه می باشد.

وی یکی از شاگردان دکتر علی شریعتی است. او در سریال های ماه و پلنگ و تعبیر وارونه و ستایش به ایفای نقش پرداخته است. وی جوایز زیادی را در طول سال ها تجربه در بازیگری دریافت کرده است از جمله دریافت جایزه هنری غدیر چهره ماندگار 1395 برای سریال امام علی و برنده تندیس حافظ بهترین بازیگر مرد جشن دنیای تصویر 1394 برای سریال ستایش 2.
advertising