تصاویری از رضا رشیدپور مجری حالا خورشید که موجب حیرت مخاطبان شد

مجلهسلبریتی ها

- 98/02/18
تصاویری از رضا رشیدپور مجری حالا خورشید که موجب حیرت مخاطبان شدرضا رشیدپور مجری سرشناس کشور متولد هجدهم مرداد ماه 1354 در تهران است و همزمان در دو دانشگاه، در دو رشته عمران و کارگردانی فارغ التحصیل شده است.
رضا رشیدپور تا مدتی پیش برنامه صبحگاهی حالا خورشید را روی آنتن شبکه سه داشت.
وی به تازگی تصاویری از خود منتشر کرده که این‌قدر ناباورانه است که به سختی بشود تشخیص داد او همان رضا رشیدپور مثلا ۴۰روز قبل است.
تصاویری از رضا رشیدپور مجری حالا خورشید که موجب حیرت مخاطبان شد
در هیاهوی حذف عادل فردوسی‌پور از شبکه سه رضا رشیدپور که با «حالا خورشید» در یکی دو سال اخیر مخاطبان زیادی پیدا کرده بود و هم البته در بزنگاه‌ها نقش مهمی داشت تا برنامه‌اش تریبونی باشد برای تمام کشور؛ آن هم در ویترینی که بیننده دارد، تا شبکه سه، سیمای ملی و حتی نظام بتوانند پیامی شفاف به مردم برسانند از کنداکتور شبکه سه حذف شد.
قطع ناگهانی برنامه حالا خورشید موجب واکنش زیادی شد. رفتن او را بسیاری خودخواسته می‌دانند. هرچند اعلام شد که رشیدپور برای استراحت برنامه حالا خورشید را متوقف کرده اما با توجه به پست هایی که در اینستاگرام منتشر کرده نشان از دلتنگی و عدم رضایتش است.
عکس هایی که به تازگی وی از خود در صفحه شخصی اش منتشر کرده نشان از اضافه وزن او در این مدت دو ماه روز غیبت در تلویزیون است:

خیلی از مخاطبان و هواداران با دیدن عکس های جدید رضا رشیدپور او را نشناختند وموجب حیرت از این همه تغییر شدند.
advertising