ساسی مانکن علی مطهری نماینده مجلس را به یک چالش عجیب دعوت کرد

مجلهسلبریتی ها

- 98/02/18
ساسی مانکن علی مطهری نماینده مجلس را به یک چالش عجیب دعوت کردچند روزی است که کلیپ های مختلفی از مدارس کشور در فضای مجازی منتشر شده است که موجب واکنش های متفاوتی شده است. در این کلیپ ها دانش آموزان به طور دسته جمعی آهنگ خواننده ایرانی ساسان حیدری یافته با نام هنری ساسی مانکن را اجرا می کنند. موضع تا آن جایی پیش رفت که وزیر آموزش و پرورش نیز به این فیلم ها واکنش نشان داد و گفت مدیران این مدارس باید از کار برکنار شوند.

در همین راستا این خواننده سبک پاپ در جواب حرف های علی مطهری نائب رئیس مجلس شورای اسلامی که خواستار برخورد جدی با عوامل این موضوع شده بود، با انتشار تصویری از آقای مطهری وی را به یک چالش عجیب دعوت کرد. در ادامه متن اینستاگرامی وی را می خوانید:
اقاي مطهري من شما رو به چالش دعوت ميكنم .
اهنگ جنتلمن رو گوش بديد با صداي بلند ، اگه خودتون نرقصيديد ، بُرديد ???????
اون موقع هست كه خودتون به من دايركت ميديد كه ( ساسي پاشو همرو برقصون دادا )
جدي جدي ، دلار ، گوشت ، گروني ، و و و رو ول كردي ، امروز در مورد " جنتلمن " تصميم گرفتي ؟؟؟؟؟؟


ساسان حیدری خواننده معروف سبک پاپ متولد ۲۷ آبان ۱۳۶۷ در اهوازاست. ساسی مانکن که ساکن کرج و دانشجوی رشتهٔ کامپیوتر دانشگاه نواب قزوین بوده‌است با موفقیت برخی آهنگ‌ها مانند «رپ بندری» در سال ۸۶ و «پارمیدا» در سال ۸۷ درس و دانشگاه را رها کرد و اختصاصاً به خوانندگی پرداخت. او در سال 2012 به کشور مالزی رفت. وی در حال حاضر در کشور آمریکا زندگی می‌کند.
advertising