ماجرای شکایت طلبه مازندرانی از مهناز افشار چیست

مجلهسلبریتی ها

- 98/02/10
ماجرای شکایت طلبه مازندرانی از مهناز افشار چیستسیدغفار دریاباری که یک طلبه‌ مازندرانی است بخاطر سواستفاده از تصویرش در فضای مجازی از مسببان این امر شکایت کرد.

سیدغفار دریاباری صاحب صفحه‌ای که صفحه‌ای تقلبی در توییتر با استفاده از عکسش باز شده بود و با انتشار توییتی درباره حشدالشعبی خبرساز شد، درباره نحوه اطلاعش از این موضوع توضیحاتی را ارایه داد و گفت: چند روز پیش بود که یکی از دوستان نزدیکم به من پیام داد که در فضای مجازی از تصویر من سوءاستفاده می‌کنند و صفحه‌ای به نام سیدمصطفی حجازی مطالبی را علیه نیروهای حشدالشعبی منتشر می ‌کند.

این موضوع حسابی خبرساز شد تا جایی که مهناز افشار هم به این صفحه تقلبی واکنش نشان داد و پیش از مشخص شدن تقلبی بودن این صفحه به توییت خبرساز این صفحه تقلبی واکنش نشان داد . اما خیلی زود آن را حذف کرد و از صفحه خود توییت را برداشت. این طلبه مازندرانی دراین‌باره افزود: من با کسی که با استفاده از تصویر من سوءاستفاده می‌کند حرفی ندارم، او یک فرد معاند و بی‌معرفت است اما حرف حساب من با سلبریتی‌هایی است که مطالب را بدون تحقیق و اطمینان از درست بودن آن منتشر می‌کنند و باعث شدند که آن طلبه همدانی شهید شود و فرزندانش یتیم شوند.
وی درباره علت این سوءاستفاده از تصویر روحانیت گفت: ضدانقلاب با این کار خود قصد داشت دو تا کار را انجام دهد، یک وجهه طلبه‌هایی که برای کمک مردم سیل‌زده آمده بودند را خراب کنند و دوم کمک‌های برادران حشدالشعبی را در مناطق سیل زده زیر سوال ببرند و نتیجه‌اش این شد که یک فرد روحانی در همدان قربانی شد و جانش را از دست داد.

دریاباری درباره فعالیت ها و حضورش در شبکه‌های اجتماعی هم گفت: من تا پیش از این که این جریانات به وجود بیاید هیچ صفحه توییتری و یا اینستاگرامی نداشتم و فقط در تلگرام فعالیت داشتم. به نظر خودم این تصویر منتشر شده از من نیز از مطلبی که سال گذشته درباره سیدالشهدا در تلگرام نوشت برداشته شده و حالا توسط آن صفحه جعلی مورد سوءاستفاده قرار گرفته است.
وی هم چنین در ادامه سخنان خود افزود: بنده سخت در حال پیگیری این موضوع هستم تا با افرادی که از این فضا سوءاستفاده کردند برخورد شود، حتی به همین منظور وکیل خصوصی گرفتم و از این افراد هم شکایت کرده‌ام.

در سال های اخیر سلبریتی ها فضای مجازی را بستری برای اظهار نظرهای متفاوت تبدیل کرده اند و حتی برخی نیز باعث ترویج افکار اشتباه نیز شده اند. مهناز افشار هم در این خصوص جزو سلبریتی های پر حاشیه بوده است.
advertising