بیوگرافی و عکس های یاسر بختیاری معروف به یاس خواننده سبک رپ

مجلهسلبریتی ها

- 98/01/28
بیوگرافی و عکس های یاسر بختیاری معروف به یاس خواننده سبک رپیاسر بختیاری خواننده معروف سبک پاپ معروف به یاس، متولد 30 خرداد 1361 در تهران است.
وی تا مقطع دیپلم درس خوانده است بدلیل مشکلات خانوادگی با وجود قبولی در دانشگاه نتوانست تحصیلات خود را ادامه دهد، به سلطان رپ در ایران معروف است،.
یاسر بختیاری سه خواهر و یک برادر کوچکتر از خود دارد.
بیوگرافی و عکس های یاسر بختیاری معروف به یاس خواننده سبک رپ

آغاز فعالیت حرفه ای یاس خواننده رپ


یاسر بختیاری از سنین نوجوانی به آهنگ های رپ علاقه پیدا کرد ، ولی پیگیری جدی آن از زمانی شروع شد که پدرش در یکی از سفرهای تجارتی اش از آلمان آخرین آلبوم توپاک رپر معروف آمریکایی را برایش آورد
. به همین خاطر تصمیم گرفت این کار را به صورت جدی دنبال کند.
یاس در اوایل دهه 80 با همراهی دوست دوران دبیرستانی اش میتا ملکی (آهنگساز) اهنگ بم را در حمایت از مردم زلزله زده بم در سال 1383 را منتشر کرد، اما شهرت وی بیشتر به کلیپ سی دی را بشکن در حمایت از فیلم لو رفته از زهرا ابراهیمی در سال 1385 بود.

یاس کنسرت ‌هایی در شهرهای مختلف آمریکا برگزار کرده‌است و تجربهٔ شرکت در نشستی موسیقایی در راستای معرفی و توسعه رپ فارس یدر دانشگاه میشیگان را نیز داشته‌است.این خواننده سرشناس در سال های 96 و 97 شروع به ساخت گروهی به نام فریاس کرد که با حضور موئر و چندین خواننده دیگر مواجه بود. اعضای فعلی لیبل فریاس عبارتند از یاس، موئر، محمد روشنیان، آپریصا، فربد عرش، سجاد ترابی، ندا سرمست است که در این گروه مشغول به کار هستند. وی اولین آلبوم خود به نام خیابونی‌ها در سال 1384 خواند.

نگاهی به زندگی شخصی یاس خواننده معروف سبک رپ


یاس در سن 18 سالگی پدرش را از دست داد و او به دلیل مشکلات مالی خانواده مجبور شد بود قید دانشگاه رفتن را بزند و در شرکت بازرگانی عمو هایش برای گذران زندگی کار کند در همان سال ها نوشتن شعر را هم شروع کرد.

او جزو اولین افرادی بود که توانست برای چند کار ترکیبی خود مجوز دریافت کند، اما مجوزی رسمی برا آهنگ های اختصاصی او هیچ وقت صادر نشد.
یاسر بختیاری بخاطر فقر مالی که داشت عصرها نیز مسافر کشی می کرد تا بتواند از پس مخارج زندگی خود و خانواده اش برآید.
وی به ورزش کشتی علاقه دارد و مدتی نیز در این رشته ورزشی فعالیت می کرد.
یاس تجربه بازیگری نیز دارد. وی نقشی را در سال 1382 در فیلم سینمایی «رعد، یک داستان زنانه» بازی کرده است و خوانندگی رپ تیتراژ پایانی فیلم را نیز بر عهده داشته‌است.
یاس مدتی به آمریکا رفت که در آنجا زندگی کند اما تاب نیاورد و به ایران برگشت.

سبک آهنگ های یاسر بختیاری معروف به یاس


مضمون بیشتر ترانه‌ های یاس انتقاد و اعتراض به مشکلات و بحران‌ های اجتماعی نظیر فقر، اعتیاد، بیکاری، جنگ، خودکشی، طلاق و ... است.

آهنگ ها و آلبوم های یاس


یاس در بیش از شش شهر آمریکا و به مناسبت سال جهانی مولانا کنسرت برگزار کرده‌است. همچنین وی در لندن، دبی، قطر، مونترال و تورنتو کانادا، میلان و گرجستان نیز برنامه‌هایی را در قالب کنسرت اجرا کرده‌است. همچنین او در شهرهای بزرگ ایران مانند تربت حیدریه کنسرت‌های اجتماعی برگزار کرده‌است.
تا کنون هیچ آلبومی به‌طور رسمی از یاس متتشر نشده‌است ولی در حال حاضر او در حال کار بر روی یک آلبوم می‌ باشد.
از جمله آهنگ های یاس سرکوب بم سفارشی نامه ای به فرزند بارکد و... هستند.
advertising