ماجرای جدایی جنجالی نیکلاس کیج پس از 4 روز زندگی مشترک

مجلهسلبریتی ها

- 98/01/11
ماجرای جدایی جنجالی نیکلاس کیج پس از 4 روز زندگی مشترکنیکلاس کیم کاپولا کیج بازیگر معروف هالیوودی متولد 7 ژانویه سال 1964 در لانگ بیچ کالیفرنیا است.
این بازیگر هالیوودی تنها 4 روز است که ازدواج کرده است. اما درکمال تعجب به تازگی خبر رسیده که وی به دادگاهی در لاس وگاس مراجعه کرده است و درخواست طلاق داده است.

این بازیگر سرشناس به تازگی با اریکا کویکا ازدواج کرده است و با گذشت تنها 4 روز از زندگی مشترکشان درخواست جدایی و طلاق نیکلاس کیج حسابی جنجال برانگیز شده است.
ماجرای جدایی جنجالی نیکلاس کیج پس از 4 روز زندگی مشترک

نیکلاس کیج و همسر چهارمش اریکا کویکا


این بازیگر مدعی است که هنگام ازدواج با اریکا کویکا در لاس‌وگاس آنقدر مشروبات الکلی مصرف کرده بود که تقریبا هوشیاری نداشت و حواسش نبوده که ازدواج کرده است و تصمیمش در زمان هوشیاری نبوده است! وی قبلا سه بار زندگی مشترک را با پاتریشیا آرکت، لیزا ماری‌ پریسلی و آلیس کیم تجربه کرده بود که همه آن‌ها پس از چند سال به طلاق ختم شد

از فیلم های اخیر نیکلاس کیج می توان به مندی، مامان و بابا، 211، قانون جنگل ، ارتش یک نفره و ... اشاره کرد. وی در سال ۱۹۹۵ توانست جایزهٔ اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد، یک جایزه گولدن گلوب و یک جایزه انجمن بازیگران فیلم را بخاطر بازی در فیلم ترک لاس وگاس بدست آورد.
advertising