ماجرای تجمع مردم گرجستان در اعتراض به کنسرت جنجالی امیر تتلو

مجلهسلبریتی ها

- 98/01/09
ماجرای تجمع مردم گرجستان در اعتراض به کنسرت جنجالی امیر تتلوامیرحسین مقصودلو معروف به تتلو از خواننده های پرحاشیه ایران است که در سال گذشته درگیر حاشیه های زیادی شد.
وی به تازگی در کشور گرجستان کنسرتی برگزار کرد که موجب اعتراض شدید مردم این کشور شد.
این خواننده پر حاشیه چند وقت پیش در شهر تفلیس کنسرتی را برگزار کرد که در آن گفتار و رفتار زننده و جنجالی او و برخی از تماشاگران، اعتراض مردم گرجستان را برانگیخت. و گروهی از مردم در مقابل سفارت ایران تجمع کردند و خواستار برخورد با این خواننده ایرانی شدند.

سفارت جمهوری اسلامی ایران نیز بلافاصله در در پاسخ به اعتراض تهدادی از شهروندان گرجستان از رفتارهای غیر فرهنگی و غیراخلاقی در جریان کنسرت تتلو در شهر تفلیس، بیانیه‌ای را صادر کرد.
در این بیانیه آمده است: «نظربه رنجش و ناراحتی و واکنش گروهی از مردم گرجستان که به دنبال برخی رفتارهای خارج از اخلاق و قانون به اصطلاح یک خواننده ایرانی در جریان برگزاری کنسرت در شهر تفلیس ایجاد شده است، سفارت جمهوری اسلامی ایران در تفلیس ضمن ابراز تاسف از اقدام انجام شده و به منظور آگاهی افکار عمومی اعلام می نماید:
این سفارت و دولت ایران هیچگونه ارتباطی با سفر و برگزاری کنسرت این فرد در تفلیس نداشته و از عاملان سفر و برگزار کنندگان کنسرت مذکور هیچ اطلاعی نداشته است.
شایان ذکر است فرد نام برده در حال حاضر به دلیل جرائم مرتکب شده، دارای پرونده قضایی در ایران است.

مردم فهیم گرجستان به طور شایسته از روابط دیرینه تاریخی، دوستانه و پیشینه فرهنگی دو ملت آگاه هستند و قطعا حساب رفتارهای غیراخلاقی و ناهنجار برخی افراد بزهکار که آگاهانه و یا ناگاهانه با بی احترامی به ارزش‌های اخلاقی، فرهنگی و قوانین و مقررات دو کشور اسباب رنجش خاطر و واکنش منفی افکار عمومی دو ملت را فراهم می‌آورند از فرهنگ و تمدن دیرینه ایرانی جدا دانسته و آن‌را نمونه‌ای از جامعه اخلاق‌مدار ایرانی نمی‌داند.

بدیهی است مردم ایران همواره با احترام به قوانین،مقررات و فرهنگ ملت گرجستان، مردم این کشور را دوستان تاریخی خود دانسته و همواره از توسعه مناسبات فرهنگی و تاریخی دو کشور استقبال می نمایند.
این‌گونه رفتارهای غیراخلاقی و نامتعارف به هیچ وجه در تناسب و در شان فرهنگ ملت و جامعه اخلاق مدار ایرانی نبوده و فرهنگ غنی ایرانی برآمده از تمدن مشترک دو کشور در تنافر کامل با هرگونه بداخلاقی افراد هنجار شکن و متخلف است.»

این خواننده پر حاشیه هربار با اخلاق های هنجارشکن در فضای مجازی خبرساز شده است. این حواشی تا جایی ادامه پیدا کرد که سال گذشته به خاطر اعتراض کاربران در فضای مجازی صفحه شخصی او توسط اینستاگرام مسدود شد.
advertising