بیوگرافی و عکس های جذاب مهتاب اکبری بازیگر جدید ایرانی

مجلهسلبریتی ها

- 97/12/13
بیوگرافی و عکس های جذاب مهتاب اکبری بازیگر جدید ایرانیمهتاب اکبری بازیگر نوظهور ایرانی متولد 2 اردیبهشت 1369 در تهران است. وی در یک خانواده چهارنفره به دنیا آمده است و یک خواهر دارد. مهتاب اکبری به خاطر علاقه ای که به بازیگری داشت تصمیم گرفت که رشته تحصیلی مرتبط با رشته هنر را انتخاب کند. وی در سال 89 وارد دانشگاه شد و فارغ التحصیل کارشناسی تئاتر گرایش کارگردانی از دانشگاه سوره می باشد.
بیوگرافی و عکس های جذاب مهتاب اکبری بازیگر جدید ایرانی

آغاز فعالیت حرفه ای مهتاب اکبری


مهتاب اکبری زمانی که دانشجو بود فعالیت جدی خود را با کارهای دانشجویی از دانشگاه سوره شروع کرد و در چند تئاتر به ایفای نقش پرداخت.وی به یادگیری در کلاس های دانشگاه بسنده نکرد و چند ماهی در کلاس های بازیگری هومن سیدی شرکت کرد. اما اولین حضور جدی او بازی در سریال لحظه گرگ و میش است. وی در این سریال نقش دختری نوجوان به نام سوگند را بازی می کند. بنظر می رسد با توجه به استعداد خوبی که وی از خود برای بازی در این سریال به نمایش گذاشت مسیری برای رسیدن به مراتب بالاتر و موفقیت های چشمگیر برای این بازیگر نوظهور باشد.

بازی مهتاب اکبری در سریال لحظه گرگ و میش در نقش سوگند


مهتاب اکبری از طریق یکی از دوستان خود به کارگردان فیلم معرفی شد و برای تست مراجعه کرد که در نهایت برای نقش سوگند انتخاب شد.

عکس مهتاب اکبری بازیگر ایرانی به همراه مادربزرگش



مهتاب اکبری بازیگر نقش سوگند در سریال لحظه گرگ و میش



ازدواج و همسر مهتاب اکبری


مهتاب اکبری ازدواج نکرده و مجرد است.
مهتاب اکبری در اینستاگرام نیز فعالیت دارد و عکس های جذابی را از خود به اشتراک می گذارد.
این بازیگر توانا حدود 8 سال برای بازیگری انتظار کشیده ، حالا می گوید این انتظار برای کار با کارگردانی چون اسعدیان می ارزید
advertising