تینا آخوندتبار بازیگر ایرانی در رینگ بوکس مسابقه می دهد

مجلهسلبریتی ها

- 97/12/03
تینا آخوندتبار بازیگر ایرانی در رینگ بوکس مسابقه می دهدتینا آخوندتبار بازیگر سینما و تلویزیون ایران متولد 5 خرداد 1366 در تهران است. وی دارای مدرک کارشناسی رشته حسابداری از دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب است.
تینا آخوندتبار در دوران دانشجویی در کلاس‌های بازیگری استاد سمندریان شرکت کرد و پس از مدت کوتاهی برای بازی در فیلم سینمایی طلاق به سبک ایرونی معرفی شد و در سال 88 اولین تجربه بازیگری وی در کارنامه هنریش به ثبت رسید.تینا آخوندتبار در سریال دیوار نیز بازی کرده و در این سریال به شهرت رسید.

وی علاوه بر بازیگری یک ورزشکار حرفه ای نیز است. او ورزش را ابتدا از بدنسازی و سپس رشته موی تای شروع کرد اما پس از مدتی این ورزش را کنار گذاشت و به سمت بوکس رفت. رشته بوکس ورزش مورد علاقه این بازیگر است که به طور حرفه ای آن را دنبال می کند.
او به تازگی عکسی را در اینستاگرام خود منتشر نموده و خبر از مسابقه اش داده است. این بازیگر مشهور با انتشار عکس زیر خبر از رقابت جدید خود در بوکس داد:
تینا آخوندتبار بازیگر ایرانی در رینگ بوکس مسابقه می دهد
این مسابقه قرار است در دوم مارس 2019 یعنی 11 اسفند برگزار شود و حریف تینا آخوندتبار یک زن ترکیه ای است. این مسابقات از کانال ترک 5 و 8 پخش خواهد شد.
آخوندتبار علاقه زیادی به رشته بوکس دارد و عنوان کرده که مسافرت‌ های خارجی خود را براساس زمان‌ بندی مسابقات تنظیم می‌ کنمد که کجا برود تمرین کند و یا مسابقه‌ ای را ببیند.
به امید موفقیت این بانوی ورزشکار.
advertising