عکسی از گریم عجیب و مردانه شبنم قلی خانی با ریش و سبیل

مجلهسلبریتی ها

- 97/11/29
عکسی از گریم عجیب و مردانه شبنم قلی خانی  با ریش و سبیلشبنم قلی خانی، بازیگر، نویسنده و کارگردان خوش ذوق و بی حاشیه و آرام ایرانی است که در عرصه های تئاتر، سینما و تلویزیون فعالیت می کند. شبنم قلی خانی با ایفای نقش در سریال مریم مقدس در بین مردم شناخته شد و محبوبیت فراوانی به دست آورد. وی متولد نوزدهم آبان ماه سال 1356 در تهران است. شبنم قلی خانی علاوه بر بازیگری در زمینه تدریس نیز فعالیت دارد. وی از سال 1383 عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد ایران می باشد و به آموزش تئاتر و بازیگری می پردازد. این بازیگر خوش اخلاق ایرانی در سال 86 ازدواج کرده و حاصل این ازدواج یک دختر به نام شانا است که در سال 94 به دنیا آمده است. شبنم قلی خانی چند سالی را در استرالیا زندگی کرده است. وی در فیلم ها و سریال های زیادی بازی کرده از جمله سریال آنام و هشت و نیم دقیقه که آخرین سریال هایی است که در آن به ایفای نقش پرداخته است.

وی به تازگی عکسی متفاوت از خود منتشر نموده که در این عکس گریم یک مرد با ریش و سبیل را دارد. در ادامه این عکس جالب را مشاهده می کنید. وی در توضیح این عکس نیز متنی را منتشر نموده و گفته که کریم مربوط به فیلم سینمایی انتقال آتش است:
عکسی از گریم عجیب و مردانه شبنم قلی خانی  با ریش و سبیل

پست اینستاگرامی شبنم قلی خانی و عکس جالب او با گریم متفاوت


فيلم سينمايي انتقال آتش به كارگرداني بي نظير محمد كرمانشاهي و طراحي گريم هنرمندانه حامد علي بخشي(اين گريم فقط براي بخشي از فيلم است نه همه فيلم)
advertising