هدیه گران قیمت و لاکچری همسر علی دایی به مناسبت روز ولنتاین

مجلهسلبریتی ها

- 97/11/24
هدیه گران قیمت و لاکچری همسر علی دایی به مناسبت روز ولنتاینعلی دایی اسطوره فوتبال ایران و بازیکن پیشکسوت فوتبال متولد 1348 در اردبیل است. وی در سال 1384 با مونا فرخ آذری که در زمینه طراحی جواهرات فعالیت می کند ازدواج کرد؛ مراسم عروسی آن ها در اردیبهشت 84 یکی از مجلل ترین ازدواج ها آن زمان بود که بیش از 100 میلیون تومان خرج مراسم شد
این زوج صاحب یک فرزند دختر در سال 90 شدند. نام دختر این زوج نورا است.

به تازگی عکسی از علی دایی منتشر شده است که در توضیح این عکس این گونه نوشته شده است که همسر علی دایی برای وی به مناسبت ولنتاین یک هدیه لاکچری و گران قیمت را تهیه کرده است. مونا فرخ آذری به مناسبت جشن ولنتاین یک هدیه لاکچری و خاص را خریده است. وی سرآستین هایی از جنس جواهرات گران قیمت را برای همسرش علی دایی هدیه داده است. در ادامه عکس این هدیه خاص را مشاهده می کنید:
هدیه گران قیمت و لاکچری همسر علی دایی به مناسبت روز ولنتاین
مونا فرخ آذری اصالتا اهل اردبیل است و متولد 1356 است. وی همسر دوم علی دایی می باشد. همسر سابق وی در حال حاضر در لندن سکونت دارد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید بر طبق گفته های علی دایی همسر علی دایی از خودش بیشتر درامد دارد و کار مونا فرخ آذری در جواهرات پردرآمدتر از علی دایی می باشد .پس بنابر این اوصاف این هدیه لاکچری چندان هم تعجب برانگیز نیست.
advertising