پست کنایه آمیز مهناز افشار بابت دریافت نکردن جایزه سیمرغ

مجلهسلبریتی ها

- 97/11/23
پست کنایه آمیز مهناز افشار بابت دریافت نکردن جایزه سیمرغجشنواره سی و هفتم فیلم فجر 97 امروز در تاریخ 22 بهمن ماه به کار خود پایان داد و برگزیدگان هر بخش در مراسم اختتامیه ای که در برج میلاد برگزار شد معرفی شده و سیمرغ بلورین دریافت نمودند. در میان برندگان سیمرغ بلورین الناز شاکردوست بهترین بازیگر نقش اول زن و هوتن شکیبا بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی در فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد به کارگردانی نرگس آبیار معرفی شدند.

اما در این میان بازیگرانی از دریافت سیمرغ بلورین بازماندند و جایزه ای دریافت نکردند. از جمله مهناز افشار بازیگر پرحاشیه سینمای ایران که امسال با سه فیلم سینمایی ناگهان درخت و قسم و آشفتگی در جشنواره حضور داشت اما نتوانست جایزه ای را از این دوره از جشنواره دریافت کند. وی درباره سیمرغ نگرفتنش در جشنواره سی و هفتم فجر واکنش نشان داد و با انتشار متنی در توییتر خود ضمن تبریک به الناز شاکردوست بازیگر فیلم سینمایی شبی که ما کامل شد به خاطر دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن نقش اول نظر خودش را در این باره بیان کرد.
در ادامه پست کنایه آمیز وی را می بینید.

مهناز افشار در واکنش به این رویداد در توییتر نوشت: «بعضی وقت‌ ها دیده نشدن و جایزه نگرفتن به نفع بعضی آدم‌ها می‌ شه، نه اینکه دلم سیمرغ نمی‌ خواست که اتفاقا می‌ خواست. من تافته خوبی برای جشنواره امسال نبودم. ”همینی که هست” واژه ای است جدی در این 40 سال! مبارک همه برندگان و الناز عزیز مبارکت باشه.»
advertising