عکس بازیگران و تیپ متفاوت آن ها در چهارمین روز جشنواره فجر

مجلهسلبریتی ها

- 97/11/14
عکس بازیگران و تیپ متفاوت آن ها در چهارمین روز جشنواره فجرمراسم سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر از 10 بهمن 1397 در تهران آغاز شده و همزمان با چهلمین سال دهه فجر انقلاب اسلامی تا 22 بهمن 1397 ادامه خواهد داشت.
در این دوره از جشنواره فیلم ها مختلفی از جمله فیلم های سمفونی نهم و سرخپوست و قسم و شبی که ماه کامل شد و... با رقابت با یکدیگر می پردازند. امسال در جشنواره فجر انیمیشن هایی نیز حضور دارند.
هیئت داوران بخش سودای سیمرغ شامل محمد احسانی، محمدعلی باشه آهنگر، محمد بزرگ‌نیا، مهرزاد دانش، پوران درخشنده، ریما رامین‌فر و محمود کلاری] و هیئت داوران بخش نگاه نو، فیلم‌های کوتاه و فیلم‌های مستند شامل محمد آفریده، حبیب احمدزاده، آیدا پناهنده،سعید سهیلی و مازیار میری هستند. دبیر این دوره از جشنواره ابراهیم داروغه‌زاده‌ است. اما این جشنواره در همان ابتدا و در مراسم افتتاحیه حاشیه های زیادی داشت از جمله انصراف یک فیلم به خاطر بی برنامگی جشنواره و یا خوانندگی یک زن در مراسم افتتاحیه از حواشی این دوره از جشنواره بوده اند.
اما تیپ های متفاوت بازیگران حسابی سوژه خبرنگاران و عکاسان شده است. در ادامه عکس هایی از بازیگران در چهارمین روز جشنواره فجر را مشاهده می کنید:
عکس بازیگران و تیپ متفاوت آن ها در چهارمین روز جشنواره فجر

تیپ زیبای شیلا خداد در جشنواره فجر



الناز حبیبی و زیبا کرمعلی در جشنواره فیلم فجر



نوید محمدزاده در جشنواره فیلم فجر



تیپ بازیگران جشنواره فجر 97



تیپ زیبای ویشکا آسایش و بهنوش طباطبایی در جشنواره فیلم فجر



استایل شیک پریناز ایزدیار در جشنواره فیلم فجر



علی شادمان و حامد بهداد در جشنواره فیلم فجر

advertising