میکاپ زیبا و باور نکردنی نسرین نصرتی بازیگر سریال پایتخت

مجلهسلبریتی ها

- 97/11/14
میکاپ زیبا و باور نکردنی نسرین نصرتی بازیگر سریال پایتختنسرین نصرتی بازیگر ایرانی متولد مرداد ماه سال 1355 در تهران است. وی دارای مدرک دیپلم فنی و حرفه ای هنر است. او اصالتا اهل لاهیجان مازندران است. وی ابتدا به عنوان منشی صحنه مشغول به کار شد. نسرین نصرتی برای اولین بار در سریال ثریا به کارگردانی سیروس الوند بازی کرد .
نسرین نصرتی بازیگر ایرانی به تازگی عکسی از خود را در اینستاگرام خود منتشر کرده است. چهره متفاوت و زیبای او در این عکس به خوبی نمایان است. در ادامه عکس زیبا از میکاپ و آرایش این بازیگر بی حاشیه را می بینید:
میکاپ زیبا و باور نکردنی نسرین نصرتی بازیگر سریال پایتخت
نسرین نصرتی در سال 1388 با سام پاک پیکار ازدواج کرد. این زوج در یک مهمانی خانوادگی با هم آشنا شدند. این زوج در سال 1395 صاحب یک فرزند دختر به نام سوفی شدند.

نسرین نصرتی بیشتر بخاطر بازی در سریال پایتخت به شهرت رسید و شناخته شد. او در پایتخت 2 به جمع بازیگران سریال پیوست و به خوبی از نقش فهیمه برآمد . وی در این سریال نقش برادر نقی را بر عهده داشت. همسر نسرین نصرتی نقش بسزایی را در زندگی هنری نسرین نصرتی داشته است و همیشه از وی حمایت کرده است.

این بازیگر ساده و بی آلایش در طول بازیگر خود جوایزی را دریافت کرده از جمله وی برنده تنديس جشن حافظ، براى بهترين بازيگر زن كمدى در سال 95 شده است.
advertising