تیپ جنجالی و استایل شیک بهنوش بختیاری در جشنواره فجر 97

مجلهسلبریتی ها

- 97/11/12
تیپ جنجالی و استایل شیک بهنوش بختیاری در جشنواره فجر 97سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر همزمان با دهه فجر کار خود را آغاز نمود و فیلم های مختلفی اکران شدند و نشست های خبری مختلفی درباره فیلم های جشنواره برگزار شد. اما چیزی که در هر دوره از جشنواره فیلم های سینمایی دیده می شود اهمیت دادن به تیپ و ظاهر بازیگران حاضر در جشنواره است و می توان گفت که سلبریتی ها تمام تلاش خود را می کنند که با یک استایل شیک و ظاهری زیبا و متفاوت در جشنواره حضور پیدا کنند. در این روزهای ابتدایی بازیگران زیادی در جشنواره حضور داشتند. بهنوش بختیاری نیز از بازیگرانی است که در جشنواره ی سی و هفتم حضور پیدا کرد البته با یک تیپ خاص و استایل شیک. او با لباس رنگی و برندی که به تن داشت حسابی مورد توجه عکاسان و خبرنگاران جشنواره قرار گرفت.در ادامه تیپ زیبای بهنوش بختیاری را در جشنواره فجر می بینید:
تیپ جنجالی و استایل شیک بهنوش بختیاری در جشنواره فجر 97

بهنوش بختیاری در جشنواره فجر 97



تیپ زیبای بهنوش بختیاری در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر


بهنوش بختیاری کمدین و بازیگر ایرانی متولد 29 اردیبهشت 1354 در تهران است. وی دارای مدرک کارشناسی رشته زبان فرانسوی از دانشگاه آزاد تهران مرکز است. وی علاوه بر بازیگری فعالیت های مختلفی در زمینه های گوناگون دارد . بهنوش بختیاری حالا تاجر و مالک برند لباس و جواهرات است. این بازیگر طناز ایران از بازیگران مردمی است که ارتباط خوبی با هواداران خود دارد.
بهنوش بختیاری بر خلاف همسرش که خیلی اهل رسانه نیست در بیش تر محافل سینمایی حضور دارد.
بهنوش بختیاری در صفحه اینستاگرام خود فعالیت های زیادی برای حمایت از ترنس ها انجام می دهد. در مورد زندگی شخصی او خبرهایی منتشر شد که او بچه دار نمی شود و در این باره با همسرش به توافق رسیده اند و مشکلی ندارند.
advertising