خوش تیپی و جذابیت عمر برکان مدل عرب باعث دردسر او شد

مجلهسلبریتی ها

- 97/11/09
خوش تیپی و جذابیت عمر برکان مدل عرب باعث دردسر او شدعربستان یکی از کشورهایی است که با قوانین عجیب خود همیشه مورد بحث رسانه های جهانی بوده است. قوانین سخت گیرانه این کشور عربی بعضی مواقع خیلی عجیب به نظر می رسد. البته مدتی است که حکومت عربستان دست به تغییراتی زیادی زده است و بسیاری از قوانین کشور را تغییر داده است.

اما چند سال پیش خبری منتشر شد و مورد توجه رسانه ها قرار گرفت که بنظر همه خنده دار بود. خبر این بود :عمر برکان بازیگر ، عکاس و مدل اماراتی به دلیل جذابیت بیش از حد از کشور عربستان اخراج شد! شاید بنظر شما این موضوع خنده دار باشد اما در سال 2013 عمر برکان بازیگر اماراتی به همراه دو تن دیگر از کشور عربستان اخراج شدند. این خبر به طور گسترده مورد توجه فمینیست ها در سراسر جهان شد.

دلیل اخراج عمر برکان این بود که وی به خطر جذابیت بیش از حد خود موجب اغوای زنان عربستانی می شود. حکومت عربستان سعودی به این وی را اخراج کرده بود که مدعی بودند، خوش تیپی بیش از اندازه عمر برکان باعث خواهد شد که زنان سعودی اغوا شده و به فساد کشیده شوند! همین موضوع باعث شد که او مورد توجه همه قرار گیرد و طرفداران زیادی را به خود جلب کند.

وی پس از این که اخراج شد فعالیت مدلینگ خود را گسترش داد. عمر برکان با نام کامل عمر برکان الجلا در سال 2015 با یک طراح لباس سعودی به نام یاسمین ازدواج کرده است. حاصل این ازدواج یک فرزند پسر زیبا است. . هر چند ماجرای جنجالی عمر برکان خیلی وقت است فروکش کرده، او همچنان طرفداران خودش را دارد و هنوز هم به عنوان سمبلی از زیبایی جوان شرقی شناخته می شود. در ادامه عکس هایی از این مدل جذاب عرب را می بینید:
خوش تیپی و جذابیت عمر برکان مدل عرب باعث دردسر او شد

عمر برکان مدل مشهور اماراتی به همراه فرزندش



عکس عمر برکان مدل عرب و همسرش یاسمین



عمر برکان مدل جنجالی عرب


عمر برکان در صفحه اینستاگرام خود بیش از یک میلیون دنبال کننده دارد.
advertising