امیرحسین صدیق بازیگر ایرانی با باران خوش اندام ازدواج کرد

مجلهسلبریتی ها

- 97/11/06
امیرحسین صدیق بازیگر ایرانی با باران خوش اندام ازدواج کردامیرحسین صدیق بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی به جرگه متاهلین پیوست. خبر ازدواج این بازیگر ایرانی را مرضیه برومند در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و ازدواج امیر حسین صدیق را به او تبریک گفت. همسر امیرحسین صدیق باران خوش اندام است و شاعر و تنصیف سرای ایرانی است. عکس مراسم عقد و متن تبریک مرضیه برومند در ادامه درج شده است:

متن تبریک مرضیه برومند به مناسبت ازدواج امیرحسین صدیق


به میمنت و مبارکی،عقدکنون امیرحسین عزیزم بود با یه دختر نازنین به نام باران، ببینین چقدر به هم میان
امیرحسین صدیق بازیگر ایرانی با باران خوش اندام ازدواج کرد

مرضیه برومند در مراسم ازدواج امیرحسین صدیق و همسرش باران خوش اندام



امیرحسین صدیق بازیگر سینما و تلویزیون ایران متولد 8 آبان 1351 در تهران است. او دارای مدرک دیپلم است. وی اولین فعالیت هنری خود را در سال 71 با فیلم سینمایی قافله شروع کرد. وی در سال 73 در سریال قصه های تا به تا به کارگردانی مرضیه برومند به ایفای نقش پرداخت و در نقش آقای پدر به شهرت زیادی رسید.

امیرحسین صدیق چند سالی است که به همراه مادرش به روستا مهاجرت کرده و به خاطر شلوغی شهر تهران و آلودگی هوا در روستای کمرد در 25 کیلومتری شهر تهران زندگی می کند. وی پدرش را از دست داده و به همراه مادرش در یک باغ قدیمی زندگی می کنند.

امیر حسین صدیق بالاخره پس از سالها زندگی با مادرش در نهایت بهمن 1397 در سن 46 سالگی با باران خوش اندام که شاعر ایرانی است ازدواج کرد.
advertising