پخش زنده فوتبال ایران در لندن به خاطر علیرضا بیرانوند

مجلهسلبریتی ها

- 97/11/04
پخش زنده فوتبال ایران در لندن به خاطر علیرضا بیرانوندعلیرضا بیرانوند زاده 30 شهریور 1371، سرابیاس بازیکن فوتبال اهل ایران است. که در باشگاه فوتبال پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کند. بیرانوند برای نخستین‌ بار با تیم پرسپولیس به قهرمانی لیگ دست پیدا کرد .

وزنامه سان انگلیس در تازه‌ترین گزارش ورزشی خود نوشت: دیدار تیم‌های ملی ایران و چین به طور زنده از شبکه ورزشی لندن پخش می‌شود که یکی از جذاب‌ترین لحظات این دیدار، پرتاب‌های بلند علیرضا بیرانوند سنگربان تیم ملی فوتبال ایران خواهد بود.

براساس این گزارش دیدار تیم‌های ملی چین و ایران در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا 2019 آسیا بسیار حساس بوده است.

این گزارش حاکیست از نظر تعدادتماشاگران نیز پیش بینی می‌شود دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران وچین نسبت به میانگین بازی‌های انجام شده در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا 2019 آسیا به تعداد چشمگیری افزایش داشته باشد.

بیرانوند با نفت تهران از سال 2011 آغاز به کار کرد. او اولین بازی خود را در جام حذفی برابر داماش در 25 اکتبر سال 2011 انجام داد. در سال اول خود به عنوان دروازه‌بان اول تیمش انتخاب شد. نفت در پایان لیگ برتر به مکان سوم رسید و برای اولین بار در تاریخ این باشگاه به لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد. در 23 مارس 2014، بیرانوند قرارداد خود را با نفت تا سال 2015 تمدید کرد.
advertising