معرفی زیباترین و جذاب ترین سلبریتی های زن دنیا در سال 2019

مجلهسلبریتی ها

- 97/11/03
معرفی زیباترین و جذاب ترین سلبریتی های زن دنیا در سال 2019هر ساله لیستی از جذاب ترین و زیباترین سلبریتی ها در سراسر دنیا منتشر می شود. به تازگی نیز لیستی از زنان مشهور جهان در سال 2019 منتشر شده است. نکته جالب توجه این است که در این لیست نام دو بازیگر زن ایرانی نیز منتشر شده است. در ادامه به معرفی پرطرفدارترین و زیباترین زنان بر اساس نظرسنجی که از کابران اینترنتی گرفته شده می پردازیم:
معرفی زیباترین و جذاب ترین سلبریتی های زن دنیا در سال 2019

آدریانا لیما مدل جذاب برزیلی


آدریانا لیما مدل و هنرپیشه برزیلی است که به عنوان یکی از زیباترین مانکن ‌های ویکتوریا سیکرت و یکی از مشهور ترین مدل‌ های لوازم آرایش شناخته می ‌شود. او در سن 15 سالگی در رقابت ‌های «سوپر مدل برزیل» توانست رتبه اول را کسب کند و سال بعد در رقابت‌ های «سوپر مدل جهان» مقام دوم را کسب کرد.
آدریانا جزو پردرآمدترین مانکن های دنیا است و در دنیای مد و فشن یک شخصیت شناخته شده و معروف است.

نیکی کریمی در لیست زیباترین زنان جهان


نیکی کریمی بازیگر و کارگردان ایرانی است و در زمینه تهیه کنندگی نیز فعالیت دارد. او با کسب جوایز متعدد از جشنواره ‌های گوناگون بین ‌المللی یکی از موفق ترین هنرمندان سینمای کشور ایران از لحاظ تعداد جوایز جهانی بوده ‌است. او تاکنون در جشنواره‌ های متعدد داخلی و بین ‌المللی فیلم به عنوان داور حضور داشته ‌است.
این بازیگر بی حاشیه در نظرسنجی که انجام شده به عنوان زیباترین زن جهان انتخاب شده است. انصاف انتخاب درستی بوده و با این که از سن چهل سالگی عبور کرده هم چنان زیبا و جذاب است. .

ترانه علیدوستی از زیباترین زنان جهان


ترانه علیدوستی بازیگر سینما و تئاتر، متولد 1362 استو علاوه بر بازیگری دوبلور و مترجم فمینیست ایرانی است که تاکنون توانسته عناوین متعدد سینمایی از جمله جایزه بهترین بازیگر زن در پنجاه و پنجمین جشنواره فیلم لوکارنو سوئیس، جایزه بهترین بازیگر زن در جشنواره فیلم آسیایی و عربی اوسیان سینه فن و سیمرغ بهترین بازیگر زن در جشنواره فیلم فجر را کسب کند.این سلبریتی زیبا به خاطر بازی در فیلم فروشنده به شهرت جهانی رسید.

مژده جمالزاده خواننده افغانی از زیباترین زنان جهان


مژده جمالزاده، متولد 1985؛ خواننده، مدل و بازیگر افغانی است که در کانادا زندگی می کند. او به عنوان اولین زن افغانی در کاخ سفید در حضور باراک اوباما رییس جمهور ایالات متحده آمریکا ترانه افغانی اجرا کرد. در حال حاضر او به عنوان یکی از زیباترین زنان جهان شناخته می شود.

یکی از زیباترین زنان جهان نائومی کمبل


نام نائومی کمبل به عنوان یکی از جذاب ترین و موفق ترین مدل های دهه 80 و 90 میلادی ثبت شده است. وی در زمینه مدلینگ فعالیت دارد و در چند فیلم نیز بازی کرده است. نام کمبل در لیست جذاب ترین زن جهان قرار گرفته است. .

الیزاوتا بویارسکایا هنرپیشه جذاب روسی


الیزاوتا بویارسکایا هنرپیشه اهل کشور روسیه است. از فیلم‌ ها یا برنامه ‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته می ‌توان به «سقوط» و «شرلوک هولمز» اشاره کرد.او درسال 2010 با بازیگر روسی ماکسیم ماتیو ازدواج کرد و 2 سال بعد صاحب یک فرزند پسر شد. زیبایی این ستاره جذاب روسی زبانزد خاص و عام است.

آیشواریا رای سلبریتی بالیوودی جذاب


آیشواریا رای که نامش به طور ثابت همیشه در لیست زیباترین های جهان قرار دارد. وی با چشم های نافذ و خاصش مورد توجه کاربران قرار می گیرد. آیشواریا بازیگر هندی و دختر شایسته‌ دنیا درسال 1994 است. وی از ستاره های سینمای بالیوود است و در فیلم های زیادی نقش آفرینی کرده است.

یکی از زیباترین زنان جهان هیفا وهبی


هیفا وهبی خواننده لبنانی نیز نامش در لیست جذاب ترین ها ثبت شده است . وی علاوه بر خوانندگی، مدل و بازیگر نیز است. این خواننده لبنانی که در دنیای عرب با برگزیده شدن در مقام دوم «دختر شایسته لبنان در سن 16 سالگی به شهرت رسید و پس از آن با انتشار آلبوم «هو الزمن»«وقتشه» خوانندگی را آغاز کرد. در کنار استعدادها، او با زیبایی که دارد، جزو یکی از معروفترین زنان جهان به شمار می رود.

ناتالی پورتمن یکی از زیباترین زنان جهان


ناتالی پورتمن هنرپیشه، تهیه‌ کننده و کارگردان آمریکایی- اسرائیلی سینما و تلویزیون است. نام وی چندین بار در لیست جذاب ترین زنان جهان قرار گرفته است.
او برای بازی در نقش پدمه آمیدالا در سه‌گانه جدید «جنگ ستارگان» انتخاب شد. او تاکنون جوایز زیادی از جمله جایزه گلدن گلوب، جایزه انجمن بازیگران فیلم، جایزه بفتا، جایزه گزینش منتقدان فیلم و جایزه اسکار برای بهترین بازیگر نقش اول زن را از آن خود کرده است.

هایلی بالدوین مدل جذاب آمریکایی


هایلی بالدوین مدل آمریکایی است که در فیلم های تلویزیونی نیز بازی کرده است. او دختر استفن بالدوین از بازیگران شناخته شده هالیوود است. او از سال 2014 فعالیت خود را به عنوان مدل شروع کرد. هایلی در سپتامبر سال 2018 با جاستین بیبر که از خواننده های مشهور کانادایی است ازدواج کرد و در نوامبر نام خود را به «هیلی بیبر» تغییر داد. این زوج فعلا رابطه عاشقانه خوبی را با هم دارند.

تیلور هیل در لیست زیباترین زنان جهان


تیلور هیل مدل آمریکایی است که جزو یکی از زیباترین مدل های جهان محسوب میشود. علت شهرت و زیبایی او ظاهر معصومانه اش است. این مدل جذاب خیی اهل آرایش کردن نیست. وی فعالیت حرفه ای خود را از دوران نوجوانی آغاز نمود.

یکی از زیباترین زنان جهان آن کرتیس


آن کرتیس که در زمینه هنرپیشگی فعالیت دارد مجری برنامه های تلویزیونی نیز است .وی در حرفه خوانندگی نیز مشغول است. او یک فیلیپینی ‌الاصل اهل استرالیا است. از فیلم ها یا مجموعه ‌های تلویزیونی که وی در آن ها نقش داشته است می ‌توان به «رابطه پنهانی» محصول سال 2012 اشاره نمود. او به واسطه داشتن چشم های زیبا و جذابش در لیست زیباترین زنان جهان قرار گرفته است
advertising