صحبت های مهناز افشار در مورد تیم ملی فوتبال

مجلهسلبریتی ها

- 97/11/01
صحبت های مهناز افشار در مورد تیم ملی فوتبالمهناز افشاری روغنی معروف به مهناز افشار زادهٔ 21 خرداد 1356 در تهران بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است.

مهناز افشار در توییتی ضمن تبریک برد تیم ملی فوتبال ایران برابر عمان، نوشت: تیم ملی ایران بدرخشید، شما اینقدر برای ما مهم هستین که هر کسی با غیرت و تعصب حامی شماست و باعث قدرتمندتر شدنتون شده، حتما محترمه و جایگاهش محفوظ. ما چیزی رو فراموش نمی کنیم، به امید بردتون.

مهناز افشار بازیگری را با مجموعه تلویزیونی گمشده در سال 1377 آغاز کرد و پس از آن با ایفای نقش در فیلم سینمایی دوستان به کارگردانی علی شاه‌حاتمی در سال 1377 به سینما راه یافت و با ایفای نقش در فیلم سینمایی شور عشق به کارگردانی نادر مقدس در سال 1379 به شهرت رسید.

شباهت زیاد مهناز افشار به گوگوش، خواننده و بازیگر مشهور، در توجه رسانه‌ ها به او در شروع کارش تأثیرگذار بود. مهناز افشار در دههٔ هشتاد از چهره‌ های تأثیرگذار سینمای تجاری ایران شد و در سال‌ های پایانی این دهه با بازی در فیلم‌های کارگردانان متفاوت سعی کرد تصویر شناخته‌ شده‌ اش را تغییر دهد؛ تلاشی که به دریافت چندین جایزه و تقدیرنامه از سوی منتقدان و جشنواره‌ های داخلی انجامید. مهناز افشار، در سال 93 در یکی از نقش های اصلی در فیلم سینمایی «آموزگار» به کارگردانی ناصر سعیداف، کارگردان سرشناس تاجیک، ایفای نقش کرد.
advertising