بیوگرافی و عکس های مریم مومن بازیگر سریال بانوی عمارت

مجلهسلبریتی ها

- 97/10/12
بیوگرافی و عکس های مریم مومن بازیگر سریال بانوی عمارتاین روزها سریالی در شبکه سوم سیما به نام بانوی عمارت در حال پخش است که بازیگر نقش اصلی آن بسیار مورد توجه قرار گرفته است.
مریم مومن متولد بازیگر زن ایرانی متولد 1377 در مشکین شهر اردبیل است.مریم مومن تک فرزند است و خواهر و برادر ندارد. پدرش در زمینه ساز نی فعالیت دارد و مادرش یک اسب سوار حرفه ایست. خانواده او مخالف بازی او بودند اما وی با حمایت و کمک خاله اش توانست به این حرفه وارد شود. وی دانشجوی رشته بازیگری در مقطع کارشناسی است، این بازیگر موفق فعالیت خود را از صحنه های تئاتر شروع کرده و البته حضور جدی نیز نداشته و فقط در حد تمرین بوده است. در واقع بازی در سریال بانوی عمارت اولین تجربه بازیگری مریم مومن است. وی از جمله چهره های جدید الورود به عرصه بازیگری است.
بیوگرافی و عکس های مریم مومن بازیگر سریال بانوی عمارت

اولین فعالیت حرفه ای مریم مومن


این بازیگر جذاب فعالیت خود را در عرصه بازیگری با تئاتر دانشجویی شروع کرد، اما هنوز حضور جدی در تئاترهای مشهور ندارد و بیش تر فعالیت های او اولیه و تمرین بود.
وی اطلاعیه یک تست بازیگری را دیده که در آن مطرح شده بود به یک بازیگر خانم با رده سنی مشخصی نیاز دارند. مریم مومن هم تصمیم می گیرد در این تست حضور پیدا کند اما در دلش از انتخابش ناامید بوده و چون در تست های دیگر هم حضور داشته فکر می کرده که این تست هم سرکاری است و قرار است سوء استفاده مالی شود.
او برای تست این مجموعه نیز دو عکس سنتی ارسال می کند و قرار می شود که روز بعد برای جواب نهایی با دفتر تماس بگیرد. اما وی به دنبال این قضیه نمی رود که عصر همان روز با مومن تماس می گیرند و به او خبر انتخاب شدنش برای سریال بانوی عمارت را به او می دهند.
داستان سریال بانوی عمارت روایتی عاشقانه از مقطع تاریخی دوره قاجاراست که در لایه های زیرین آن به شرایط اجتماعی و سیاسی آن زمان نیز می پردازد.
مریم مومن در این سریال نقش فخر الزمان را برعهده داشت که به شدت وی را به شهرت رساند.

ازدواج و همسر مریم مومن


مریم مومن هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

نگاهی به زندگی شخصی و علایق مریم مومن


او اصالتا ترک است و به این موضوع افتخار می کرد.
مریم مومن در دوران کودکی به شدت بازیگوش بوده و شیطنت زیادی داشته است.
وی عاشق سوارکاری است و به خاطر سریال بانوی عمارت اسب سواری را به صورت حرفه ای یاد گرفت.
او معتاد لواشک و آلوچه خشک است.
بعضی از افراد با سو استفاده از نام مریمپمومن پیج های مختلفی به نام وی در اینستاگرام ایجاد کرده اند .

مریم مومن در فصل دوم بانوی عمارت


طبق گفته عوامل این سریال مخاطب پسند احتمالا فصل دوم سریال نیز ساخته شود. مریم موم و سایر بازیگران نیز در فصل دوم حضور خواهند داشت.
با توجه به حضور درخشان وی در این سریال انتظار می رود که مریم مومن از بازیگران موفق در آینده باشد و حضور فعال و درخشانی در این زمینه داشته باشد.
advertising