اخلاق یا زیبایی کدامیک در امر ازدواج مهم است

سبک زندگیازدواج

- 97/12/09
اخلاق یا زیبایی کدامیک در امر ازدواج مهم استاگر شما قصد ازدواج با دختري و يا با پسري داشته باشيد, در وهله اول اخلاق طرف براي شما مهم است و يا اينكه چهره و زيبايي طرف مقابل؟ مردان به دنبال زنان زیبا هستند. آنان طالب مهربانی و توجه اند. ما زنان مهربان، انعطاف پذیر و آسان گیر را دوست داریم.

وقتی به زن ها می گوییم که مردان تحصیل کرده در دیدار نخست با زن مورد علاقه شان به دنبال چه هستند، حیرت می کنند. آیا طاقت شنیدن آنچه را که مردان در دیدار نخست به دنبالش هستند، دارید؟ مردان به دنبال زنان زیبا هستند. آنان طالب مهربانی و توجه اند. ما زنان مهربان، انعطاف پذیر و آسان گیر را دوست داریم. اغلب مردان در مقابل زن مهربان و خوش اخلاق خلع سلاح می شوند.

البته منظور ما این نیست که زن باید آنقدر انعطاف پذیر باشد که نظرات خود را فراموش کند، یا آنقدر آسان گیر باشد که هر خطری را به جان بخرد. ما فقط می گوییم برای ما مهم است که او دوست داشتنی و مهربان باشد. ما زنانی را می شناسیم که سخت در تلاشند توجه مرد را جلب کنند یا به آنچه نیستند تظاهر کنند، در حالی که ما از آنان انتظار داریم راحت و آرام باشند و در واقع خودشان باشند. زیرا وقتی زن آرام است، ما هم آرام هستیم و وقتی ما آسوده خاطر هستیم، بهتر می توانیم خودمان را آن طور که هستیم، نشان دهیم.
مردها در دیدار اول چه احساسی دارند؟ ما نگران کیفیت غذا و نوشیدنی هستیم. نگران هستیم که زن سلیقه ی ما را در انتخاب رستوران و غذا نپسندیده باشد. نخستین دیدار معمولا پرتنش و اضطراب زاست. وقتی زنی تمام بعدازظهر مضطرب و بی قرار است، ما هم پریشان می شویم.

مردان تحصیل کرده در نخستین دیدارهای خود با زن مورد علاقه شان، اغلب احساس می کنند مجبورند کاری انجام دهند و تمام اعمال شان زیر نظر است. گویی در حال اجرای برنامه ی تلویزیونی هستند. ما گاهی احساسی می کنیم دلقک سیرک هستیم. گویی در زیر چادر سیرک، دماغی مصنوعی روی بینی مان گذاشته ایم، لطیفه می گوییم و حرکاتی موزون انجام می دهیم. وقتی زن می گوید: «مهم نیست کجا برویم و چه کنیم، مهم این است که آرام باشیم و لحظات خوبی داشته باشیم»، ما هم نفسی از سر آسودگی می کشیم.
اخلاق یا زیبایی کدامیک در امر ازدواج مهم است
آیا متوجه منظور ما شده اید؟ ما می گوییم نبرد با زنی است که در شرایط پراسترس، آرامشی خود را حفظ می کند. هرگز تصور نکنید که با مشکلی پسندی و یا فاصله گرفتن از مرد، می توانید نظر او را جلب کنید. به جای آنکه قدمی به عقب بردارید، قاطع و جدی باشید. وقتی زنی بسیار مرموز رفتار می کند، یا از مرد فاصله می گیرد، مرد احساسی می کند در جنگلی تاریک گیر افتاده است و بارها با خود تکرار می کند: «بهتر است حالا که هنوز راه خروجی برایم وجود دارد، زودتر از این جنگل تاریک فرار کنم!»

وقتی ما با زنی ملاقات می کنیم که میگوید: «در محل کارم روز بدی را گذرانده ام، اما خوشحالم که اینجا و با تو هستم. میدانی؟ این رستوران فوق العاده است. هرگز در چنین رستورانی غذا نخورده بودم. چطور توانستی چنین مکانی را پیدا کنی؟»، خوشحالی ما وصف ناپذیر خواهد بود. اگر زنی رضایت و خشنودی خود را ابراز کند، ما فورا آرام می شویم و می توانیم در مورد مسائل جدی با او حرف بزنیم و وقتی سؤالات بیشتری می پرسیم تا او را بهتر بشناسیم و به او می گوییم که در فکرمان چه می گذرد، صدای آرامی در گوشی مان نجوا می کند: «چه زن خوبی ! از او درخواست کن بار دیگر یکدیگر را ببینید!»
advertising