روش های پاک کردن لکه سیاه گردو روی دست

پزشکی و سلامتپوست و مو

- 98/06/30
روش های پاک کردن لکه سیاه گردو روی دسترفتن به باغ و خوردن گردوی تازه لذت بخش است ولی لکه سیاهی که روی دست باقی می ماند آزار دهنده می باشد. برای از برطرف کردن این موضوع 8 روش را به شما پیشنهاد می کنیم:

1. استفاده از خمیر دندان. یک مسواک قدیمی برداشته و خمیردندان روی آن بمالید سپس با حرکات چرخشی روی دست خود بکشید و تا از بین رفتن کامل لکه این کار را ادامه دهید.

2. استفاده از مایع ظرفشویی و جوش شیرین. 2 قاشق غذاخوری جوش شیرین و با 1/4 لیوان مایع ظرفشویی مخلوط کنید سپس با یک مسواک کهنه آن را با حرکات چرخشی روی دستتان بمالید.

3. با استفاده از سرکه، شیر و آبغوره می توان سیاهی لکه های گردو را از دست ها از میان برد.

4. یکی از روش ها برای پاک کردن لکه گردو استفاده از برگ خود درخت گردو است که با مالش روی لکه ها و شستشوی مرتب آن می توان تا حد زیادی آنرا پاک کرد.
روش های پاک کردن لکه سیاه گردو روی دست
5. استفاده از نمک و آبلیمو. آبلیمو را روی دستتان ریخته سپس دو قاشق غذا خوری نمک را روی دستتان بپاشید سپس دستانتان را به یکدیگر بمالید تا لکه ها کامل از بین بروند.

6. استفاده از کرم های لایه بردار است که نسبت به دو روش قبلی زمان بیشتری لازم دارد.

7. اگر دستتان به قدری سیاه شده است که نمی توانید در مهمانی شرکت کنید توصیه می شود دست خود را با میزان کمی وایتکس شستشو دهید و با لیف و وایتکس سیاهی را از روی دستتان از بین ببرید.

8. روش دیگری وجود دارد می توانید دستتان را با حلال لاک ناخن پاک کنید.

نکاتی در مورد جدا کردن صحیح پوست گردو


پوست گردو تازه به دلیل اسیدهایی که دارد هنگامی که با سطح بدن و اکسیژن تماس پیدا می کند لکه های سیاه عمیقی را روی پوست ایجاد می کند که به سادگی این لکه ها قابل برطرف شدن نیستند از این رو افراد باید در نظر داشته باشند هنگامی که با گردو تازه سرو کار دارند حتما پوست آن را در داخل تشتی آب از خود گردو جدا کنند تا سیاهی آن کمتر به عمق پوست نفوذ کنند.
advertising