رمز و رازهای بهتر بوسیدن

پزشکی و سلامتجنسی

- 97/11/23
رمز و رازهای بهتر بوسیدنبوسیدن و نوازش کردن توی یه دوست داشتن و عشق دو طرفه نیاز هست . و گرنه بغل خوابی و رابطه جنسی را می شود با هر فردی داشته باشید حتی بدون این که به اون هیچ حسی داشته باشید . البته مردان خیلی بیشتر این خصلت را دارند .
خیلی از مرد ها و یا زن ها هستند که اصلا از بوسه خوششان نمی یاد و نحوه ی درست بوسیدن را هم بلد نیستند . و زمانی که در کنار همسر خود می خوابند به هیچ وجه هم را نمی بوسند و نوازش و ماساژ نمی دهند هم را .
دو انسان زمانی بوسه ، آنهم از نوع داغ و آتشین آن ، با هم رد و بدل میکنند که به هم احساس عمیق دارند.بوسیدن فرزند توسط والدین ، یا بوسیدن دوستان معمولی ، بوسه نیست ، بلکه برای نشان دادن احساس دوستی و محبت فاقد آنکه ربطی به رابطه جنسی داشته باشد . بوسه تنها بین دو عاشق ، که به هم احساس عمیق دارند ، رد و بدل میشود.
ممکن است کسانی باشند که فکر کنند ، بدن و هیکل خوبی ندارند و به همین دلیل دوست نداسته باشند یا میترسند که طرف بدن آنها را نوازش کند و زشتی بدنشان را ببیند ، اما اصلا اینطور نیست ، ضرب المثل لیلی را از چشم مجنون بنگرید ، فراموش نکنیم و این را بدانیم که رد و بدل کردن بوسه های آتشین در یک معاشقه امری است بسیار حیاتی.

با ممانعت ما از نوازش کردن طرف یا جلوگیری از مورد نوازش واقع شدن از سوی شریک جنسی ، هم خود را از لذت و شرر و محروم کرده ایم و هم طرف مقابل را ، امر نوازش و بوسه در نزدیکتر کردن دو نفر به هم و برقراری ارتباط حسی و درونی به هم و حتی ارتقا حس احترام آنها به هم ، نقش والایی دارد.
هستند کسانی که برای طفره از بوسیدن بهانه میآورند ، مثلا با خود میگویند که طرف بلد نیست اینکار را بکند ، یا دهان طرف بو میدهد . پس دوش گرفتن و مسواک زدن را فراموش نکنید ، مسئله بلد بودن ؟؟؟؟؟ بله میتوان با کمی تمرین ، بوسیدن را یاد گرفت ، به این هم خواهیم رسید.در اهمیت بوسیدن هرچه گفته شود ، باز هم کم است ، فقط اشاره ای بکنیم و بگذریم : هستند کسانی که ( بخصوص بعضی از زنان ) حاظرند ساعتها صرف بوسیدن و معاشقه کنند،مسئله دیگر اینکه گاهی اوقات یک رابطه جنسی میتواند فقط در بوسه های داغ و آتشین و نوازش خلاصه شود.

یادگیری بوسیدن


همانطور که در بالا اشاره شد ، بوسه و بوسیدن را میتوان یاد گرفت،فقط کمی تمرین لازم است.برای تمرین هم به یک شریک لازم ندارید ؛ سر فرصت ، ریلکس و فاقد استرس در خلوت ، پشت دست خود را به دهانتان نزدیک کنید ، زبان خود را کمی جلو بیاورید طوری که پشت لبهایتان قرار بگیرد ، لبها را آرام به پشت دست خود برسانید ، لبهای نرم ( و کمی مرطوب ) و رلکس شده خود را ( با فاصله از هم ) روی پشت دست متمرکز کنید ، زبان خود را بیرون داده طوری که به پشت دست شما برسد و بعد با کمی فشار سطح پشت دست ( در فاصلهای که دو لب شما از هم قرار گرفتهاند ) را با زبان خود بلیسید . حین کار ، اینجا . آنجا ، کمی پوست دست خود را مک بزنید، اینکار به شما تجربه میآموزد که در برخورد با شریک عشقی خود چگونه عمل نمائید.
رمز و رازهای بهتر بوسیدن
هدگام نزدیک شدن به طرف خود ، اورا ببوئید ، بعد ببوسید ، لبهای بالایی و پائینی طرف را جداگانه ببوسید ، مک بزنید و یادتان باشد که هیچ عجله ای بخرج ندهید ، بعد هر دو لب طرف را ببوسید ، بعد از مدتی زبان خود را یواش لای لبهای طرف قرار داده و بطور ملایم به درون دهانش فشار دهید و با زبان خود قسمتهای داخل دهان و زبان او را نوازش کنید.

اینگونه بوسه ها ،حس شوری در دو طرف ایجاد میکند ،بوسه باید با احساس و طولانی باشد و نباید بسادگی از آن گذشت ، بوسه باید پر هوس و پر شرر باشد ، همانطور که گفته شد ، بوسه های خود را تنها به لب و دهان طرف خلاصه نکنید . بوسیدن ، لیس زدن و نوازش باید شامل حال تمام قسمتهای پوست طرف شود.

ماساژ ملایم قسمتهای مختلف بدن که دیگر به قول معروف نورعلانور است.این را بدانیم که موهای سر ، دهان و دستها سه قسمت بسیار حساس هر فردی هستند و روی آنها بیشتر کار کنید . اجازه دهید که طرف هم همین کار را برای شما انجام دهد . اینکار باعث میشود که هم نقاط حساس بدن خود را بشناسید و هم با بدن طرف و نقاط حساس آن آشتا شوید.

لازم به گفتن نیست که هر فردی ممکن است از تمام این نوازشهای گفته شده خوشش بیاید یا فقط بخشهایی از آن را بپسندید ، اما انجام اینکار همانطور که گفته شد ، یعنی از طریق تجربه و خطا ، باعث شناخت بهتر شما دو نفر از همدیگر میشود و به شما کمک میکند که دفعات بعد روی نقاط بیشتر حساس طرف تمرکز کنید. موضوع دیگر اینکه بعضیها نوازشهای خیلی ملایم ( طوری که تماس خیلی کمی بین دست شما و بدن طرف باشد ،) را میپسندند و تعدادی هم نوازشهای با تماس بیشتر را ترجیح میدهند.
بوسه و نوازش و ماساژ دادن و گرم در آغوش گرفتن و گرم بخود فشار دادن نه تنها لذت رابطه جنسی میدهد بلکه استرس را هم از بین میبرد و هر دوی شما را خمار عشق میکند.

درباره بوسیدن،یک راهنمایی کوچیک برای اهل فن


اگر خمیر دندان خوش بو و خوش طعمی سراغ دارید ، بد نیست که آن را در کنار خود داشته باشید و هر از گاهی ، فقط یه ذزه ( خیلی کم ) آن را در دهان خود مزه کنید و بعد زبان خود را به دهان طرف فرو برید . و یادتان نرود که تمرین کنید. سعی کنیم بوسیدن ، نوازش و تحریک و ماساژ را یاد بگیریم و دوست بداریم و حواس خود را روی آن متمرکز کنیم و لذت ببریم . توجه به مسائل فوق باعث میشود که ما فقط یک رابطه جنسی سریع و پنج دقیقهای نداشته باشیم .
در پایان یک نکته مهم را فراموش نکنیم و آن اینکه ، بعد از نوازش ، بوسه و معاشقه که در بالا اشاره شد و بعد هم رابطه جنسی ، یک دفعه به یک طرف نغلطید و خرناسه بکشید ، نوازش ملایم و بوسیدن بعد از آن هم بسیار مهم است ، زنان بخصوص به این مسئله خیلی حساسند و علاقمند.
advertising