چگونگی عملکرد قهوه سبز برای لاغری و کاهش وزن

پزشکی و سلامتتغذیه

- 97/11/15
چگونگی عملکرد قهوه سبز برای لاغری و کاهش وزنیک مطالعه منتشر شده در مجله هندی تحقیقات و توسعه مبتکرانه (IJIRD) نشان داد که یک جز فعال معجزه به نام اسید کلروژنیک که در قهوه سبز یافت می شود و به کاهش وزن کمک می کند.از آنجا که دانه قهوه بو داده نشده، ویژگی های خود را حفظ کرده که به نفع بدن است. به ذوب کردن چربی ناخواسته کمک می کند و در نتیجه به کاهش وزن کمک می شود. علاوه بر اینها، پنج فایده شگفت انگیز از مصرف منظم قهوه سبز وجود دارد که ممکن است از آن خبر نداشته باشید.

کاهش اشتها با خوردن قهوه سبز


اگر کسی هستید که به طور مداوم دچار گرسنگی ناگهانی می شوید و یا کالری غیر ضروری زیادی مصرف می کنید، کمی قهوه سبز بنوشید. باز هم اسید کلروژنیک به عنوان یک کاهش دهنده اشتها عمل می کند.اشتها را کنترل می کند و از پرخوری جلوگیری می کند.

سوزاندن چربی و لاغری با قهوه سبز


دانه قهوه سبز خالص به بالا بردن توانایی سوزاندن چربی های بدن کمک می کند. همچنین انتشار آنزیم های سوزاندن در بدن را افزایش می دهد.علاوه بر این، مانند یک سم زدای طبیعی برای کبد عمل می کند. کبد را پاک می کند و کلسترول بد و چربی های غیر ضروری را از بین می برد که در نهایت متابولیسم و سوخت و ساز بدن را بالا می برد.

افزایش متابولیسم بدن با خوردن قهوه سبز


حضور اسید کلروژنیک در قهوه سبز به افزایش متابولیسم مشهور است. به افزایش نرخ متابولیک بالسامیک (BMR) بدن کمک می کند که باعث کاهش آزاد سازی گلوکز از کبد به خون می شود. برای برآورده شدن نیاز گلوکز، بدن شروع به سوزاندن چربی اضافی می کند که در نهایت منجر به کاهش وزن می شود.

بهبود گردش خون با خوردن قهوه سبز


خون چندین عملکرد حیاتی در بدن از جمله انتقال اکسیژن به سلول ها را انجام می دهد و در همان زمان، گازها و سموم را از سلول ها دفع می کند.هر گونه انسداد یا جریان کند خون می تواند باعث عدم فعالیت شود و منجر به خستگی و بی حالی شود که می تواند بر متابولیسم تاثیر بگذارد و به نوبه خود روند سوزاندن چربی را کاهش دهد.یک فنجان قهوه سبز می تواند برای کمک به سوزاندن سریع تر چربی ها و کالری ها مفید باشد.

کاهش جذب قند با خوردن قهوه سبز


مصرف قهوه سبز، جذب قند در روده کوچک شما را کاهش می دهد، به این معنی است که قند کم تری موجود است و به شما کمک می کند تا وزن اضافی خود را کم کنید.

نکات مهم در مورد لاغری با قهوه سبز


نمی تواند به تنهایی به شما کمک کند که وزن خود را از دست بدهید.
معمولاً به تنهایی آن را بنوشید، اما می توانید کمی عسل یا کمی دارچین اضافه کنید.
نوشیدن قهوه سبز به حفظ سطح قند خون کمک می کند و از افزایش ناگهانی قند جلوگیری می کند.
می توانید قهوه سبز را به صورت پودر پیدا کنید که فقط باید با آب گرم مخلوط شود تا آماده مصرف شود.
یک برنامه کاهش وزن خوب باید ترکیبی از یک رژیم متعادل و ورزش منظم باشد و قهوه سبز قطعاً می تواند نقش حمایتی خوبی داشته باشد و به شما کمک کند به اهداف خود برسید.
به خاطر تحقیقات محدود، خیلی زود است که قهوه سبز را برای هر مشکل پزشکی توصیه کنیم. اگر به دلایل سلامتی قهوه سبز را مد نظر دارید، ابتدا با پزشک خود صحبت کنید.
advertising