چندین روش خانگی برای روشن شدن لب های تیره

پزشکی و سلامتدهان و دندان

- 98/07/17
چندین روش خانگی برای روشن شدن لب های تیرهداشتن لب های تیره سبب از بین رفتن زیبایی زن و ظاهر یک مرد می شود. بنابراین بسیاری افراد می‌خواهند لب‌های روشنی داشته باشند. برخی از علل اصلی سیاهی لب عبارت‌اند از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید، واکنش‌های آلرژیک، استفاده از لوازم‌آرایشی باکیفیت پایین، تنباکو، سیگار کشیدن بیش‌ازحد، مصرف زیاد کافئین و عدم تعادل هورمونی می‌باشد.

راه‌های بسیاری برای روشن کردن لب‌های تیره وجود دارد که نیازی به خرید محصولات یا درمان‌های گران‌قیمت نیست. از روش های زیر می توانید برای رفع تیرگی لب استفاده کنید. روش‌های پایین به مرور زمان به شما نتایج دلخواه خواهند داد.

روشن شدن لب های تیره با عسل:


عسل یکی از مواد طبیعی است که تیرگی لبها که بر اثر سالخوردگی و فاکتورهای دیگر ایجاد شده را از بین میبرد لبها را نرم و صورتی درخشان میکند، هرشب روی لبها عسل بمالید و بگذارید تا خشک شود.

آب توت فرنگی نسخه خوشمزه روشن شدن لب های تیره:


برای نرم و صورتی شدن لب ها یک قاشق غذاخوری آب توت فرنگی را با دو قاشق غذاخوری وازلین ترکیب و روی لب ها بمالید.

روشن شدن لب های تیره با تمشک:


چه توت فرنگی وچه تمشک برای از بین بردن تیرگی لب مفید است به همین منظورخمیری از تمشک عسل ژل الوورا درست کنید و 5 دقیقه روی لبها بمالید و بعد بشویید تمشک حاوی ویتامین و مواد معدنی بسیار عالی است که در سلامت لبها موثر است.
چندین روش خانگی برای روشن شدن لب های تیره

لیمو برای روشن شدن لب های تیره:


لیمو به از بین بردن لک های صورت معروف است علاوه بر این لیمو لب ها را روشن تر می کند برای این کار شبها قبل از اینکه بخوابید آب لیمو را بگیرید و روی لبها بمالید و ماساژ دهید.

روشن شدن لب های تیره با ماساژ یخ:


ماساژ لبها با تکه های یخ لب ها را تازه مرطوب و خوشرنگ میسازد.

ژل آلوئورا برای روشن شدن لب های تیره :


شما لازم نیست این ژل را از فروشگاه بخرید اگر به این گیاه دسترسی دارید کمی از برگ آ ن را برش دهید و ژل آن را برروی لب قرار دهید و می توانید در یخچال نگهدارید.

مسواک زدن به لب ها موثر در روشن شدن لب ها:


این کار باعث تمیز شدن لب از گردو غبار می شود

گل رز برای روشن شدن لب های تیره:


۲ تا ۳ قطره روغن گل رز بردارید و آن را روی لب‌های‌تان استعمال کنید. روغن گل رز به طور طبیعی به لب‌های‌تان رنگ صورتی می‌دهد.

پوست پرتقال برای روشن شدن لب های تیره:


پوست پرتقال‌های‌تان را دور نریزید؛ آنها می‌توانند برای لب‌های‌تان بسیار مفید باشند. پوست پرتقال را روی لب‌های‌تان ماساژ بدهید و معجزه را ببینید.

روغن زیتون برای روشن شدن لب های تیره:


بعضی از روغن ها مثل روغن زیتون ،روغن درخت چای، روغن خردل و میخک برای لبهای تیره و ترک خورده مناسب است روغن زیتون از بین این همه این ها مفیدتر و هیچگونه ضرری ندارد قبل از خواب یکی از این روغن ها را روی لب بمالید تا به روشن تر شدن رنگ لبها کمک کند.

روغن نارگیل و روغن بادام برای روشن شدن لب های تیره:


روغن نارگیل و روغن بادام را به نسبت برابر ترکیب کنید. این ترکیب را در یک ظرف دردار بریزید و به جای بوم لب از این ترکیب استفاده کنید. به طور منظم این ترکیب را استفاده کنید تا لب‌های‌تان نرم و صورتی شوند.

روشن شدن لب های تیره با روغن کرچک:


روغن کرچک و بادام را روی لبها ماساژ دهید تا بطور طبیعی صورتی شود باانجام این نکات بطور منظم به هدفتان که لب های خوش رنگ است خواهید رسید.

دانه ی انار و شیر برای روشن شدن لب های تیره:


۱ قاشق دانه‌ی انار بردارید و آن را همراه با ۱ تا ۲ قاشق غذاخوری شیر در مخلوط کن بریزید و خوب مخلوط کنید. قوام آن باید مانند یک اسکراب باشد. حالا این خمیر را روی لب‌های‌تان بمالید تا پوست تیره و مرده از روی آنها زدوده شود. این اسکراب را به صورت روزانه روی لب‌های‌تان استعمال کنید.

خیار برای روشن شدن لب های تیره:


خیار به‌عنوان یک عامل آرام بخش پوستی عمل می کند و کمک می‌کند لب‌ها و پوست شما روشن تر شود. یک قاشق آب خیار را به‌آرامی بر روی لب‌های خود قرار دهید تا آب خیار جذب لب‌ها شود. این کار را برای پنج دقیق هر روز برای رفع سیاهی لب‌ ها انجام دهید.
advertising