فرم اندام های مختلف چگونه ژاکت بافت بپوشند

مد و زیباییتیپ بانوان

- 97/09/28
فرم اندام های مختلف چگونه ژاکت بافت بپوشندژاکت بافت جلو باز زنانه یکی از گزینه های بسیار راحتی است که برای انواع اندام ها و موقعیت های متفاوت مناسب می باشد. نکته جذاب و قابل توجه در مورد ژاکت های بافت جلو باز این است که به راحتی چروک نمی شوند! علاوه بر این برای افرادی که به دنبال یک لباس همه کاره برای افزودن به کمد لباس های خود می گردند، گزینه بسیار مناسبی است. ژاکت بافت جلو باز زنانه از پارچه هایی مانند پشم، ترکیب پلی استر، پنبه و کشمیر دوخته می شود. وزن این ژاکت به نوع پارچه بستگی دارد.برخلاف باورغلطی که در بین عموم مردم مشاهده می شود، لباس های بافتنی تنها مناسب افراد مسن نیست بلکه امروزه مانتوهای بافتی و ژاکت های بلند متناسب با فصل زمستان به بازار عرضه شده است .در ادامه قصد داریم نکات جالبی پیرامون پوشیدن ژاکت و بافتنی ها به شما ارائه نماید :

لباس های بافتنی به همراه پالتو :


یک از روش های شیک و مناسب ، پوشیدن پالتو روی مانتوی بافتنی و یا ژاکت های بلند می باشد اگر چنین کاری انجام داده اید حتما دقت داشته باشید که رنگ بافتی با رنگ پالتو هماهنگی و یا تضاد کاملی داشته باشند همچنین رنگ بوت خود را با بافتنی هماهنگ کنید.

لباس های بافتنی به همرا کت :


می توانید بروی ژاکت بلند از کت و بلیزر مورد علاقه ی خود استفاده کنید در این حالت باید کفش پاشنه بلند پنجه باریک بپوشید.

لباس های بافتنی به همراه شلوار تنک :


یکی دیگر از ترکیب های مناسب برای شیک پوش بودن شما پوشیدن شلوار تنگ به همراه ژاکت بلند یا مانتوی بافتنی می باشد که باید به همراه آن از بوت جیر که رنگی هماهنگ با بافتنی دارد استفاده نمایید.
فرم اندام های مختلف چگونه ژاکت بافت بپوشند

لباس های بافتنی به همراه بارانی :


در صورتیکه هوا خیلی سرد نباشد می توانید بجای پالتو از بارانی به همراه کفش لژدار استفاده کنید در این حالت نیز دقت داشته باشید، رنگ کفش شما با رنگ بافتنی هماهنگ باشد .

لباس های بافتنی به همراه شلوار جین:


نهایتا ترکیب شلوار جین آبی راسته و کفش کتانی به همراه ژاکت بلند را به شما پیشنهاد می کنیم که ترکیبی بسیار شیک و ساده می باشد.

ژاکت بافت زنانه برای فرم بدن و اندام های مختلف


در هنگام خرید ژاکت بافت جلو باز زنانه می بایست فرم بدن خود را در نظر داشته باشید. ممکن است نوعی ژاکت برای اندام یک خانم مناسب و جذاب بوده و برای برخی دیگر نامناسب به نظر برسد.

ژاکت مناسب اندام ساعت شنی


خانم هایی که اندام ساعت شنی دارند باید از ژاکت های بافت جلو باز سبک و کمی چسبان استفاده کنند. ژاکت بلند، درست مانند لباس های مجلسی بلند، هنگامی که با یک کمربند باریک بسته شود، اندام شما را بسیار زیبا و جذاب نشان می دهد. ژاکت های بافتی که در قسمت زیر سینه، تزئین دارند نیز برای این اندام مناسب خواهند بود.

ژاکت مناسب اندام گلابی


خانم هایی که اندام گلابی شکل دارند، باید از ژاکت های کوتاه تر استفاده کنند. اگر اندام گلابی شکلی دارید می توانید ظاهر کلی خود را به وسیله یک مانتوی بلند با یقه کار شده در زیر بافت متعادل کنید. همچنین می توانید از ژاکت های بافتی که یقه های شل و آویزان دارند استفاده کنید. ژاکت های بافتنی رنگ روشن کوتاه با آستین های پفی بهترین گزینه خواهند بود.

ژاکت مناسب اندام سیبی


خانم هایی که اندام سیبی شکل دارند باید از پارچه های سبک تر با یقه های کار شده یا چشم گیرتر استفاده کنند. ژاکت های بلندتر با یقه هفت، ملوانی، یا دلبری برای این نوع اندام کاربرد بیشتری دارد.

ژاکت مناسب اندام لاغر


خانم های بلند قامت و لاغر می توانند از ژاکت های کلفت با کمربند استفاده کنند تا به اندام آن ها کمی انحنا ببخشد. این استراتژی برای خانم هایی که بدن مستطیلی دارند نیز کاربرد دارد. ژاکت های جلیقه نیز برای هر دو اندام مناسب است.

ژاکت مناسب طول های مختلف نیم تنه


خانم هایی که نیم تنه بلندی دارند باید از ژاکت های بافت کوتاه تر استفاده کنند. خانم هایی که نیم تنه کوتاه و پاهای بلند دارند باید از پوشیدن لباس های کوتاه دوری کنند. ژاکت بلند گزینه مناسب تری برای آن ها خواهد بود.

ژاکت بافت جلو باز برای تمام فصول


به طور کلی ژاکت های بافت جلو باز برای فصول سرد سال مناسب می باشند. اما می توان آنها را در فصول دیگر سال نیز مورد استفاده قرار داد. آن دسته از خانم هایی که به دنبال یک ژاکت جلو باز کلاسیک برای تمام فصول می گردند می بایست گزینه هایی با برش های تمیز و کمی تزئین شده را انتخاب کنند. گزینه های دراماتیک تر مانند ژاکت های ماکسی شکل و یا ژاکت های جلو باز با چین حلزونی، ممکن است برای خانم هایی که طرفدار ترندهای روز هستند مناسب تر باشد.

ژاکت بافت جلو باز زنانه برای پاییز و زمستان


در هنگام انتخاب لباس پاییزی یا زمستانی می توانید ژاکت بافت جلو باز زنانه تان را به همراه شلوار لگ و نیم بوت برروی یک لباس گرم یا حتی مانتو استفاده کنید. طرفداران ترندهای روز می توانند بدون پوشیدن مانتو، خودشان را با یک ژاکت جلو باز گرم کنند. درپاییز می توانید این ژاکت را با لباس های سبک تر نیز ترکیب کنید. همچنین می توانید ژاکت جلو باز کوتاه تان را روی یک شلوار جین و تاپ یا تی شرت بپوشید. برای مراسم های رسمی تر یک بلوز ابریشمی، شلوار پارچه ای و یا دامن را برای زیر آن انتخاب کنید. آن دسته از خانم هایی که ترجیح می دهند ظاهری حرفه ای یا آراسته تر داشته باشند، می توانند یک بلوز یقه دار را با ژاکت یقه هفت ست کنند. یقه گرد معمولا روی تی شرت جلوه بیشتری دارد.

اکسسوری مناسب برای ژاکت بافت جلو باز زنانه


بهتر است ژاکت خود را به رنگ های خنثی مانند مشکی، سفید، یا خاکستری انتخاب کنید تا بتوانید آن را به راحتی با اکسسوری های مورد علاقه تان ترکیب کنید. یک گردن بند زیبا، دستبند و یک روسری رنگی ابریشمی می تواند ظاهر زیبایی به استایل شما ببخشد.استفاده از کمربند، اندام شما را باریک تر و جذاب تر خواهد کرد. استفاده از یک کمربند باریک در دور کمر، ظاهری شبیه به ساعت شنی به اندام شما می بخشد. یک کمربند چشمگیر می تواند اکسسوری مناسبی باشد. برای خلق یک استایل بوهمی، می توانید از یک کمربند بلند و شل کنفی استفاده کنید که یک یا دو بار به دور کمر می چرخد. خانم هایی که می خواهند توجه را از باسن به کمر خود معطوف کنند، می توانند کمربند را در زیر سینه خود ببندند. این استایل برای مادرها نیز مناسب می باشد.
advertising