انواع لباس های کردی و مجلسی زنانه

مد و زیباییتیپ بانوان

- 97/09/07
انواع لباس های کردی و مجلسی زنانهدر برخی از نقاط ایران خانم ها دارای پوشش های خاصی هستند و از مدل لباس ها با طرح متفاوتی استفاده می کنند. لباس کردی از انواع مدل لباس های مورد استفاده برای خانم های کرد می باشد که این مدل لباس ها طرح های مختلف و شیکی دارند.لباس های کردی از انواع مدل لباس ها با طرح های خاص و متفاوت هستند. در ادامه انواع مدل لباس مجلسی کردی با طرح های مختلف و زیبا را مشاهده خواهید کرد .
انواع لباس های کردی و مجلسی زنانه

مدل لباس کردی و لباس محلی شیک و زیبا سال 2019



لباس کوردی شیک و جدید زنانه و دخترانه



انواع لباس کردی های مجلسی سنگ دوزی شده و لباس کردی ساده



قبل از ورود پارچه های خارجی در دوخت لباس های کردی از پارچه های محلی استفاده می شد ولی امروزه با وجود محصولات و پارچه های خارجی در دوخت برخی از لباس های کردی مجلسی از پارچه های خارجی استفاده می شود. در بخش های مختلف کردستان از لباس ها با طرح و رنگ های متفاوت استفاده می شود ولی در همه این بخش ها خانم ها دارای پوشش یکسانی هستند.

مدل لباس مجلسی دخترانه کردی در انواع مدل های ساده و کار شده موجود است همچنین در دوخت این مدل لباس ها از پارچه های طرح دار و اغلب چند رنگ استفاده می شود که برای لباس های کردی با پارچه های طرح دار اغلب از ترکیب دو و یا چند رنگ استفاده شده است. بهتر است برای زیبایی بیشتر ظاهر, خانم ها از لباس های کردی با رنگ و طرح خاص و متفاوت استفاده کنند تا ظاهر آن ها جذاب تر به نظر برسد.
advertising