رنگ لباس مناسب مو های طلایی و بلوند روشن

مد و زیباییتیپ بانوان

- 97/09/06
رنگ لباس مناسب مو های طلایی و بلوند روشنداشتن موهایی به رنگ نقره ای و یاسی می تواند تجربه سرگرم کننده ای باشد؛ اما هنگامی که موهای بلوند داشته باشید، همه چیز ساده تر خواهد بود. اکثر مدل های آرایش برای موهای بلوند مناسب بوده و همچنین بیشتر رنگ های لباس به این رنگ مو می آیند. با داشتن موهای بلوند شما در واقع یک پالت رنگ طبیعی در اختیار دارید که آزادی بیشتری برای انتخاب رنگ لباس در اختیار شما می گذارد. تنها کافی است تا بدانید که کدام رنگ لباس مناسب موی بلوند است؛ بعد از آن، همیشه در جذاب ترین و بهترین حالت ممکن خواهید بود. در ادامه با رنگ لباس مناسب برای موی بلوند آشنا خواهید شد.اگر رنگ موهای شما بلوند و روشن یا سفید پلاتینه است به هارمونی رنگ مو و لباس خود توجه کنید.

رنگ های روشن و پاستیلی مناسب مو های بلوند


شاید همه نتوانند لباس هایی به رنگ پاستلی بپوشند، اما مطمئنا خانم هایی با موهای بلوند می توانند این کار را انجام دهند. سبز کمرنگ نعنایی و یا آبی فیروزه ای روشن با ته رنگ خاکستری ، مناسب ترین رنگ لباس برای موی بلوند بوده و شما را متفاوت می کند. سایه هایی از صورتی روشن چرک و یاسی نیز برای رنگ موی بلوند روشن کاملا مناسب است.

رنگ های گرم مناسب مو های بلوند و طلایی


اگر رنگ موی شما بلوند گرم که به زردی می زند است، رنگ هایی با ته مایه نارنجی و قرمز را انتخاب کنید. اگر می خواهید قرمز بپوشید، تنالیته گوجه ای رنگ را انتخاب کنید و اگر قصد پوشیدن لباس های سبز رنگ را دارید، سبز چمنی و زیتونی گزینه مناسبی خوهد بود. خانم هایی با رنگ موی بلوند گرم به جای رنگ های پاستلی روشن، باید از لباس هایی به رنگ آبی فیروزه ای، سبز آبی، طیف لیمویی تا زرد، مرجانی و هلویی یا بنفش پررنگ مانند یاقوتی استفاده کنند. رنگ سفید یا مشکی نیز برای موهای بلوند بسیار مناسب و جذاب است.

رنگ لباس سیاه و سفید برای مو های طلایی


اگر به تازگي رنگ موهاي‌ خود را بلوند كرده‌ايد و قصد داريد تا مدت زيادي اين رنگ را نگه داريد؛ وقتش رسيده كه چند بلوز يا شوميز سياه يا سفيد به كشوي لباس‌ خود اضافه كنيد. سفيد درخشش رنگ موي‌ شما را افزايش مي‌دهد همچنین رنگ صورتی روشن و سياه حالت سايه روشن آن را بيشتر خواهد كرد.

لباس های مشکی و قهوه ای و سورمه ای با مو های بلوند


افرادی با موهای بلوند طبیعی، می توانند به راحتی از تمامی رنگ ها استفاده کنند. همچنین خانم هایی با رنگ موی بلوند طبیعی در لباس هایی به رنگ ذغالی، سورمه ای و قهوه ای تیره فوق العاده به نظر می رسند.

رنگ لباس صورتی ملایم برای مو های بلوند


صورتي ملايم هم رنگ ديگري است كه مي‌توانيد با خيال راحت از آن استفاده كنيد. اين رنگ به شيك بودن ظاهر شما اضافه مي‌كند و به چهره‌ شما هم انرژي بيشتري مي‌بخشد.

رنگ لباس مناسب مو های سفید و پلاتینه


اگر تار موهاي نقره‌اي سفيد را بين موهاي‌ خود ديده‌ايد و دوست نداريد رنگ‌ كنيد براي زيبايي هر چه بيشتر سراغ سبز زيتوني برويد! اين رنگ هم با پوست جو گندمي ما ايراني‌ها جور درمي‌آيد و رنگ شيكي به حساب مي‏آيد.از آنجايي كه موهاي بلوند پلاتینه یا طوسي و سفيد رنگي خنثي دارند با انتخاب رنگ بژ كمي گرما به چهره‏ خود ببخشيد. تناژهاي مختلف خاكي و بژ را با هم ست كنيد و از اين سايه روشن براي زيبايي بيشتر بهره ببريد.زرد رنگ ديگري است كه مي‌توانيد سراغ آن برويد. منتها شرط دارد! زرد پر‌رنگ سفيدي موهاي‌ شما را برجسته‌تر مي‌كند. پس بهتر است سراغ زرد كمرنگ برويد و نوعي هماهنگي زيبا بين رنگ مو و لباس‌ خود به وجود آوريد.

رنگ لباس مناسب موهای بلوند گرم و بلوند سرد


اگرچه پوشیدن لباس هایی به رنگ نارنجی و قرمز برای افرادی با موهای بلوند گرم مناسب است، اما موهای بلوند سرد باید از رنگ های دارای ته مایه نارنجی، قرمز و طلایی دوری کنند. این برجستگی رنگ می تواند جذابیت را از چهره شما بگیرد. در واقع افرادی با رنگ موی بلوند سرد، باید از ترکیب رنگ های گرم اجتناب کنند. بر همین اساس خانم هایی با موهای بلوند گرم باید از انتخاب لباس هایی با تناژ کم رنگ مانند صورتی، آبی و زرد کم رنگ پرهیز کنند.رنگ های خنک تری مانند سبز نعنایی روشن و زیتونی، زمانی که با رنگ موی بلوند گرم ترکیب شوند، پوست را خاکستری کرده و نگاه را جسور نشان می دهند
advertising