روش های ست کردن لباس های شطرنجی و چهار خانه

مد و زیباییتیپ بانوان

- 97/08/30
روش های ست کردن لباس های شطرنجی و چهار خانه

تاثیر لباس با طرح چهار خانه و شطرنجی


اگر طرفدار لباس ها و مانتوهای چهارخانه هستید؛مسلما دیده اید که طرح های چهارخانه نیز خود دارای تنوع بوده و به انواع ریز، درشت، شلوغ و ساده تقسیم می شوند.پس باید متناسب با اندام خود از این طرح ها استفاده کنید.اگر اندامی درشت و چاق دارید از چهارخانه های ریز استفاده کنید تا بدن شما را جمع تر نشان دهد.اما اگر لاغر هستید بهتر است از گزینه های درشت آن استفاده کنید تا بدن شما بزرگ تر به نظر برسد.
روش های ست کردن لباس های شطرنجی و چهار خانه

نحوه ی پوشیدن و ست کردن شال چهار خانه و شطرنجی


شال شطرنجی مد زیبایی است که در فصل پاییز و زمستان می تواند جذابیت و زیبایی را به خانم ها هدیه کند. از طرفی شال گرمی هم هست. یکی از مدهایی که همیشه برای روزای سرد پاییز و زمستان مناسبه شال های پشمی شطرنجی است. به روش های مختلفی میشود این شال را پوشید.پس اولین کاری که باید بکنید این که یکی از این شال ها بخرید. بله درسته این شال یکی از ضروری ترین لباس های است که باید در این فصل داشته باشید. یعنی می توانید از این شال ها در رنگ ها و طرح های مختلفی داشته باشید. این شال ها تیپ و استایل شما را خیلی شیک و جذاب می کند و می توانید با هر لباسی بپوشید.

نحوه ی ست کردن مانتو طرح دار شطرنجی و چهار خانه


1.شلوار جین از جمله شلوارهایی است که می توان گفت به اکثر استایل ها می آید.پس مانتو چهارخانه نیز از این قاعده مستثنی نبوده و به راحتی می توانید آن را با شلوار جین ست کنید.اما یک نکته را فراموش نکنید:که به دلیل طرح دار بودن مانتوی انتخابی شما، شلوار جین باید ساده باشد و از شلوارهای جین طرح دار و شلوغ استفاده نکنید.

2.حتی اگر مانتوی شما جلو بسته و دارای دکمه باشد می توانید از یک تی شرت بلند ساده زیر آن استفاده کنید و دکمه های آن را باز بگذارید.این ترکیب یک استایل اسپرت فوق العاده را برای شما فراهم می کند.

3.یکی از متداول ترین کفش هایی که با مانتوهای چهارخانه و اسپرت مورد استفاده قرار می گیرد، کفش کتانی است.با پوشیدن کفش کتانی همراه با این طرح مانتو شما استایلی ساده اما پر نشاط خواهید داشت.سعی کنید هیچ گاه از کفش های پاشنه دار برای مانتوهای چهارخانه اسپرت استفاده نکنید.

4.اگر مانتوی شما چهارخانه است برای اکسسوری های خود سراغ نمونه های ساده ی آن بروید تا استایلی گیج کننده نداشته باشید.حتی بهتر است شال شما طرح راه راه نیز نداشته باشد.پس به سراغ یک شال با طرح ساده همرنگ با یکی از رنگ های چهارخانه ی مانتوی خود بروید تا هیچ کدام از شال و مانتوی شما در استایل شما محو نشود.

روش های ست کردن چهار خانه و شطرنجی


طرح های چهارخانه معمولا از ترکیب دو رنگ ایجاد می شوند.دقت داشته باشید که این دو رنگ تناسب خوبی با هم داشته باشند.دو رنگی که همدیگر را محو می کنند و یا دو رنگی که ترکیب شان چشم را اذیت می کند نمی تواند استایل جذابی را برای شما فراهم کند.

ست کردن دو طرح شطرنجی کاملا متضاد با هم


طرح بزرگتر، ساده تر و چاپ پنجره ای در رنگ های خنثی با طرحی شلوغ تر و کوچکتر از طرح شطرنجی و به رنگ برجسته، به خوبی هماهنگ می شود. بقیه چیزها را تک رنگ و مات نگاه دارید تا ست لباس های شما طرح چهارخانه باشد.

ترکیب رنگ های سفید و مشکی شطرنجی


یکی از گزینه های امن و مطمئن که به هیچ وجه اشتباه نمی شود طرح سیاه و سفید است و برای همیشه شیک خواهد بود.حتی اگر طرح ها کاملا همسان نباشند. کلید این کار این است که کاملا از سرتا پا تیپ خود را تیره نگاه دارید.گاهی طرح های شطرنجی تا حدی استایل را معمولی نشان می دهند ولی تیپ کاملا مشکی کل ظاهر را با وقار و مناسب می کند. بنابراین بهتر است رنگ بقیه لباس های شما مشکی باشد.

استفاده از چند طرح چهار خانه و شطرنجی هم رنگ در کنار هم


یکی دیگر از راه های ست کردن طرح های شطرنجی ، کار کردن با چهارخانه هایی است که از لحاظ اندازه مربع تقریبا شباهت داشته و ترکیبی از سه رنگ باشند. همیشه در انتخاب، به ضعیف ترین سایه رنگ در طرح شطرنجی نگاه دقیق داشته باشید.در این صورت می توانید از آن رنگ ضعیف و کمرنگ، در اکسسوری ها و دیگر لباس های خود استفاده کنید.
advertising