چگونه یک تیپ و استایل بهاری منحصر به فرد داشته باشیم

مد و زیباییتیپ بانوان

- 97/08/26
چگونه یک تیپ و استایل بهاری منحصر به فرد داشته باشیم

تیپ بهاری برای خانم‌ ها


از قضا فصل بهار بهترین فرصت برای تجربه پوشیدن انواع لباس هایی است که هرگز آن را تجربه نکرده اید. فصل بهار، این فرصت را به شما می دهد که انواع رنگ ها را به مجموعه رنگ لباس های خود اضافه کنید و با فصل هماهنگ شوید.آب‌ و هوای غیر‌ قابل‌ پیش‌ بینی فصل بهار سبب می‌ شود که کار شما در انتخاب لباس و تیپ بهاری چندان راحت نباشد. در این فصل اغلب افراد معمولا دوست دارند لباس‌ های بهاری و خنک بپوشند اما ویژگی روز های بهاری این است که در چشم به‌ هم زدنی شرایط جوی چنان به‌ هم می‌ ریزد و سرد می‌ شود که افراد مجبورند دوباره به لباس‌ های زمستانی پناه ببرند . در فصل بهار کم کم آدم ها رو می آورند به پوشیدن صندل. معمولا بهتر است صندل را با جوراب نپوشید، اما اگر هم محیط اقتضا نمی کند بدون جوراب در آنجا حاضر شوید بهتر است کفش های کتانی و اسپرت دیگر را برای این فصل انتخاب کنید. بهار فصل خوبی برای پوشیدن کفش های رنگ روشن مثل انواع کفش های ورزشی و اسپرت است. این فرصت را از دست ندهید.
چگونه یک تیپ و استایل بهاری منحصر به فرد داشته باشیم

در فصل بهار لباس های رنگی بپوشید


بهار فصل رنگ ها است و پوشیدن لباس های رنگی در این فصل حال و هوای خود و اطرافیان را واقعا عوض می کند. در این فصل پوشیدن رنگ های سبز، زرد، نارنجی و... بهتر از هر فصل دیگری است. در عین حال بهتر است تا حد امکان از پوشیدن لباس هایی با رنگ سرد و خنثی خودداری کنید تا دچار کسالت نشوید. استفاده از رنگ های زیاد باعث می شود که توجه دیگران نسبت به شما جلب شود، البته نه توجهی که زننده باشد. بنابراین سعی کنید در لباس های خود بیش از سه رنگ استفاده نکنید و تا آنجا که می توانید پوشش خود را ساده نگه دارید.

برای استفاده بهتر از رنگ ها، سعی کنید از مکمل های رنگی استفاده کنید، یعنی رنگ هایی که متضاد یکدیگر هستند تکمیل کننده هم نیز باشند (مثلا بنفش و زرد یا آبی و نارنجی). رنگ هایی که به هم نزدیک هستند به نام رنگ های هم خانواده شناخته می شوند (مثل زرد و نارنجی). زمانی که می خواهید لباس بپوشید باید سعی کنید که از رنگ های متضاد یا رنگ های هم خانواده استفاده کنید.اگر لباس های شما روشن هستند باید کفش های شما نیز روشن باشد ولی اگر لباس های تیره تن می کنید کفش شما نیز باید تیره باشد.

پارچه‌‌ های گلدار بهاری استفاده کنید


پارچه‌ های گلدار ازجمله بهترین انتخاب‌ ها برای فصل بهار و تیپ بهاری هستند. اگر در روز های بهار به مهمانی دعوت شدید، یک پیراهن گلدار تا روی زانو بهتر از پیراهن‌ های بلند است که سن‌ شما را بیشتر نشان می‌ دهند.اگر بالا تنه‌ ای لاغر دارید، برای بهار امسال پیراهن‌ هایی با پارچه‌ های گلدار و بندی تهیه کنید. پیراهن‌ هایی که در بخش دامن کمی گشاد تر هستند و در بدن شما آزاد تر می‌ ایستند. اگر بازو های شما لاغر است، پیراهن‌ هایی با یقه‌ های ایستاده و بدون آستین مناسب شما هستند. برای یک دورهمی یا گردش در هوای آزاد، انواع شلوار های طرحدار و ساده با مانتو های جلو‌ باز نخی به‌ راحتی ست می‌ شوند. اگر مانتو ها و بلوز های طرحدار و رنگی انتخاب شما برای تیپ بهاری امسال‌ هستند، شلوارهای جین تک‌ رنگ را با آن ها ست کنید. استفاه از کیف‌ های گلدار از برندهای مشهور یا طرح‌ های سنتی یک ایده‌ ی جالب دیگر برای یک تیپ بهاری شیک و سرزنده است که حسابی روحیه‌ شما را عوض می‌کند.

دستمال‌ گردن‌ های شاد بهاری را فراموش نکنید


علاوه بر شال و روسری‌ های گلدار و شاد به‌ عنوان پوشش، ست‌ کردن دستمال‌ گردن‌ های شاد و طرحدار رنگی با لباس‌ در مهمانی‌ ها یک اکسسوری شیک و چشم‌ گیر است. دستمال‌ گردن را می‌ توانید با بلوز و دامن‌ های تنگ و کوتاه، پیراهن‌ های کوتاه، بلوز و شلوار و حتی پیراهن‌ های بلند تابستانی هماهنگ کنید. معمولا دستمال‌ گردن‌ هایی که رنگ و طرحی متفاوت با لباس داشته باشند شکیل‌ تر هستند، بنابراین نگران ست‌کردن دستمال‌ گردن گل‌ گلی‌ نباشید.

صندل بندی و نیم‌ بوت گلدار بهاری


برای روز های آفتابی بهاری و یک تیپ نه‌ چندان رسمی یک جفت «صندل بندی» انتخاب خوبی برای ست‌ کردن با شلوار های پارچه‌ ای گشاد یا شلوار های جین و کتان کلاسیک و راسته است. اگر هم اهل پوشیدن صندل بندی نیستید نیم بوت‌ های گلدار یا صندل‌ های پاشنه‌ بلند هنوز هم انتخاب‌ های به‌ درد بخوری به خصوص برای مهمانی و دورهمی هستند.

از جواهرات و اکسسوری‌ های رنگی بهاری استفاده کنید


زیورآلات شاد رنگی بهترین اکسسوری‌ های تکمیل‌ کننده برای یک تیپ بهاری هستند. استفاده از اکسسوری‌ هایی با سنگ و مهره‌ هایی به رنگ‌ های سبز (زمرد)، زرد، قهوه‌ ای و صورتی (کوارتز) و نیز رنگ‌ هایی مثل قرمز با استفاده از سنگ‌ هایی مانند «اوپال آتشین» و «عقیق»، رنگ آبی با استفاده از سنگ‌ «آکوامارین» و رنگ بژ و یشمی انتخاب‌ های خوبی برای روز های رو به گرمی فصل بهار هستند.

جوراب‌ شلواری بهاری


برای خانم‌ هایی که اهل پوشیدن دامن و پیراهن زیر مانتو هستند، یکی از بهترین انتخاب‌ ها در این فصل جوراب‌ شلواری‌ های ضخیم (نه پشمی) به رنگ‌ های مختلف و ست‌ کردن آن ها با کفش، شال و روسری و روپوش است.
advertising