شلوار دمپا گشاد با چه کفشی ست می شود

مد و زیباییتیپ بانوان

- 98/09/06
شلوار دمپا گشاد با چه کفشی ست می شودست کردن کفش با شلوارهای تنگ راحت تر از شلوارهای دمپا گشاد است زیرا با شلوارهای تنگ میتوانید هر کفشی که دوست دارید بپوشید اما شلوارهای دمپا گشاد اینگونه نیستند و با هر چیزی ست نمیشوند پس باید در انتخاب کفش دقت کنید. اگر اهل پوشیدن شلوارهای دمپا گشاد هستید در این بخش همراه ما باشید تا بدانید چه کفش هایی را می توانید با شلوارهای گشاد ست کنید.
شلوار دمپا گشاد با چه کفشی ست می شود

ست کردن شلوار دمپا با کفش های لژ دار


کفش های لژدار انتخاب خوبی برای ست کردن با شلوارهای دمپا گشاد هستند و جلوه خوبی به آن ها میبخشند، راه رفتن هم با کفش های لژدار راحت است و میتوانید خوشتیپی با شلوار گشاد و کفش های لژدار را تجربه کنید. اگر قد کوتاهی دارید و با کفش های پاشنه بلند نمیتوانید درست راه بروید بهترین گزینه برای شما کفش های لژدار هستند که هم قدتان را بلند تر نشان میدهند و هم راه رفتن با آن ها راحت است.

ست کردن شلوار دمپا با کفش های پاشنه بلند


بهترین کفشی که میتوانید با شلوارهای دمپا گشاد ست کنید کفش های پاشنه بلند هستند، وقتی شلوارهای دمپا گشاد را با کفش های پاشنه بلند میپوشید یعنی خوشتیپ بودن خود را تضمین کرده اید . ترکیب شوار دمپا گشاد با کفش پاشنه بلند یک ترکیب بی نظیر است که شما را باکلاس و خوش استایل نشان میدهد.

ست کردن شلوار دمپا با کفش اسپرت


شلوارهای دمپا گشاد را دختران جوان با کفش های اسپرت و بدون پاشنه ست میکنند، ست شلوار گشاد و کفش اسپرت انتخاب خوبی برای دختران و خانم های جوان است.
advertising