درباره ی استایل تام بوی

مد و زیباییتیپ بانوان

- 98/05/20
درباره ی استایل تام بوی

استایل تام بوی


این استایل به عنوان لباس رسمی، همخوانى با عرف و تفکر ایرانى ندارد و به همین خاطر، مورد استقبال جوانان خوشپوش ایرانى قرار نگرفته است و هنوز در ایران استایل هاى شیک و کلاسیک، مخاطب بیشترى دارند، اما نوعی پوشش است که می تواند در محیط های غیررسمی مورد استفاده قرار گیرد.
درباره ی استایل تام بوی
در طول زمان، همیشه زنانگى و ظرافت در پوشش، بیشتر مورد استقبال خانم‌ها بوده است و معمولا ترجیح آن‌ها بر پوشیدن لباس هایى با رنگ شاد که عمیقا روحیه پرشور و همیشه جوان خانم‌ها را هر چه بیشتر نمایش دهد بوده است، ولی سبک tomboy در تناقض با انتظارات اصلى و پسند خانم‌ها از پوشش می‌باشد و می‌توان گفت: سبکی قانون‌شکن و outcast خارج از عرف دارد.

یشترین نقاط مشترکی که در این استایل مشاهده می‌شود شلوار‌های جین یا مشکی زاپ‌دار، کامبت بوت‌ها و کلاً لباس‌های اور سایز (مانند hoodie‌های گشاد) با تلفیقی از رنگ‌های تیره و سرد هستند. حامیان این استایل حتی این سبک را به حالت کلاسیک مردانه انتقال داده و این کار را ترجیحاً با پوشیدن پیراهن‌های مردانه سفید یا چهارخانه شروع می‌کنند و در مرحله بعد، کت‌های مردانه یا همان men’s suit را به کمد خود اضافه می‌کنند. کتونی‌ها یا sneakers یکی از نکات مهم دیگر هستند. قطعاً همه خانم‌ها از پوشیدن کفش‌های پاشنه بلند که زیبایی آن‌ها را چند برابر می‌کند لذت می‌برند، ولی همزمان مخاطبین این استایل در تناقض با اولویت شیک پوشى، به راحتى ترجیح بر پوشیدن کمتر تعلقات و اکسسورى هاى مرسوم میدهند. می‌توان از شعار‌های مهم این استایل به «چیزی را بپوشید که در آن احساس راحتی می‌کنید» اشاره نمود.
advertising