معرفی 5 برند برتر لباس زنانه

مد و زیباییتیپ بانوان

- 98/05/05
معرفی 5 برند برتر لباس زنانه

برند chanel


شنل ( Chanel ) شرکت کالای لوکس و خانه مد فرانسوی، واقع در پاریس است، که در سال 1909 توسط خیاطی به نام گابریل کوکو شنل، تأسیس شد. این شرکت امروزه به‌ عنوان یکی از مهم‌ترین موسسات طراحی مد و لباس زنانه ، شناخته می‌شود.
شرکت شنل در حال حاضر متعلق به آلن و جرارد ورتایمر؛ نوه‌های پی‌یر ورتایمر، تنها شریک کوکو شانل، در زمان تاسیس این شرکت، می‌باشد.
معرفی 5 برند برتر لباس زنانه
شنل، بخصوص در زمینهٔ ارائهٔ کالاهای لوکس و گران‌قیمت، مانند: لباس‌های آماده، کیف‌های دستی، عطر و لوازم آرایشی، در میان دیگر برندهای مشابه، شهرت دارد.
نام «کوکو» در حالی به خانم شنل داده شد، که وی به عنوان یک خواننده در کافی‌شاپی در فرانسه، مشغول به کار بود. شنل همواره در مواردی همچون تهیهٔ لباس ساده، لباس شب، شلوارهای زنانه و جواهرآلات بدلی، دارای تخصص محسوب می‌شد.
این شرکت تا به حال بسیاری از مشاهیر درجه یک دنیا را، به عنوان معرف و ارائه‌کنندهٔ طراحی‌های خود، به کار گرفته‌ است. از جمله آنها می‌توان به کاترین دنوو، نیکول کیدمن ، آدری تاتو، کایرا نایتلی اشاره نمود.

برند Gucci


گوچی (Gucci)، نشان تجاری ایتالیایی در صنعت مد و کالاهای چرمی است، که متعلق به گروه گوچی می‌باشد، که خود زیرمجموعه‌ای از شرکت فرانسوی کرینگ به‌شمار می‌آید .شرکت گوچی در سال ۱۹۲۱ توسط گوچیو گوچی، تأسیس شد. امروزه دفتر مرکزی این شرکت، در شهر فلورانس، ایتالیا قرار دارد.

یکی از برندهای لوکس برجسته در جهان برای نوآوری در مد و تولیدات بی عیب و نقص، با کیفیت ایتالیایی است. از سال ۱۹۲۱ که گوچیو گوچی (Guccio Gucci) شرکت را در فلورانس تأسیس کرد، هدف آن شناساندن شکوه، زرق و برق و کیفیت محصولات ساخت ایتالیا برای مردان و زنان بود.

گوچی پوشاک آماده، کیف دستی، اجناس چرمی کوچک، اکسسوری‌های سفری، کفش، جواهرات اعلا، ساعت، عینک، عطر و لوازم آرایشی تولید می‌کند. هر محصول تولید گوچی حاصل نزدیک به یک قرن تجربه کیفی صنعتگران و طراحی‌های بی‌رقیب و غیرقابل مقایسه است.

برند Versace


ورساچه (Versace)خانه مد ایتالیایی، توسط خانم جیانی ورساچه در ایتالیا راه اندازی شده است. وی حتی پس از مرگ موسس خود به فعالیت ادامه داد، چرا که فرزندان جیانی ورساچه راهش را همچنان ادامه می دهند. جیانی فعالیت خود را با خط تولید پوشاک زنانه در سال 1978 آغاز کرد و شرکت در کمترین زمان به موفقیت چشمگیری دست پیدا کرد. در همان سال خط تولید پوشاک مردانه و افتتاح اولین بوتیک در میلان دستاورد دیگر این برند بود.

جیانی ورساچه از مدوسا برای طرح لوگو شرکت خود استفاده کرد و تولید لوکس پوشاک و زیورآلات این شرکت از ویژگی های هنر پاپ، معماری یونانی و رومی الهام گرفته است
خط تولید ورساچه با تولید زیورآلات، لوازم آرایش و وسایل خانه گسترش یافت. ورساچه امروزه دارای چندین خط تولید شامل آتلیه ورساچه، طراحی لباس ورساچه، طراحی شلوار جین ورساچه، مجموعه هوم و ورسوز می باشد. علاوه بر پوشاک و زیورآلات، این برند همچنین دارای هتلی به نام پالازو ورساچه است. طراحی لباس ورساچه مهمترین قسمت تولیدات این برند بوده که شامل بخش اختصاصی طراحی عطر نیز می باشد.

برند Hermes


اِرمِس (Hermes)، شرکت فرانسوی تولیدکننده کالاهای لوکس است، که در سال ۱۸۳۷ تأسیس شد. این شرکت، متخصص در طراحی و ساخت لوازم چرم، لوازم جانبی، لباس‌های آماده، عطر و کالاهای با کیفیت می‌باشد.

شرکت ارمس در سال ۱۸۷۳ توسط تیری ارمس تأسیس شد. لوگوی کنونی شرکت اِرمس که از دوک، کالسکه و اسب تشکیل شده، از دهه ۱۹۵۰ به بعد، مورد استفاده قرار گرفته‌است. دفتر مرکزی این شرکت، در خیابان فُبورگ-سَن-اُنورِه شهر پاریس فرانسه قرار دارد.

برند Victoria’s secret


این برند لباس زنانه بزرگترین شرکت تولیدکننده و فروشنده لباس زیر زنانه در آمریکا است که توسط روی ریموند در ۱۲ ژوئن ۱۹۷۷ تأسیس شده‌است. این شرکت محصولاتی از قبیل لباس زیر زنانه، لباس خواب، لباس شنا، کفش، عطر و محصولات آرایشی بفروش می‌رساند. ویکتوریا سیکرت بیشتر به خاطر کاتالوگ‌ها و نمایش‌های مد آن به نام ویکتوریا سیکرت فشن شو شناخته شده‌است.

ویکتوریا سیکرت فعالیتش را در اوایل دهه ۱۹۹۰ میلادی، با استخدام مدل‌های مشهور همچون استفانیه سیمور، کارین مولدر و یاسمین غوری آغاز کرد. این مدل‌های تجاری کمک کردند تا ویکتوریا سیکرت به زودی و به اندازه کافی در آگهی‌های بازرگانی تلویزیونی برجسته شد.
advertising