نکات خوش تیپی بانوان و دختران

مد و زیباییتیپ بانوان

- 98/02/17
نکات خوش تیپی بانوان و دختراننکات خوش تیپی بانوان – امروزه جهان در دنیای مد و زیبایی غرق شده‌ است و همه مردم به خصوص خانوما و دختران باید ، پا به پای مد و زیبایی حرکت کنند و این اصلا کار سختی نیست و حتی با رعایت نکات ساده هم می‌توان شیک و خوش‌تیپ دیده شد حال این سوال پیش می‌آید که چگونه یک دختر خوش تیپ باشیم و نکات خوش تیپی بانوان و دختران چیست؟ . خانم‌ها با رعایت اصول خوش‌تیپی و باکلاسی ، اعتماد به نفسشان نیز افزایش می‌یابد. در دنیای مد و زیبایی ، انتخاب لباس بر اساس سن ، متاهل و مجرد بودن صورت می‌گیرد.

چگونه یک دختر خوش تیپ باشیم – باید در انتخاب لباس ، زیور آلات ، کیف ، کفش و … زنانه و دخترانه دقت کرد تا بهترین انتخاب را داشته باشید و از نظر همه شما یک خانم باکلاس و خوش‌تیپ باشید. همچنین باید لباس انتخابی شما با اندام شما تطابق داشته باشد یعنی با توجه به فرم بدنتان لباس بپوشید.

لباس های رسمی و غیر رسمی را با هم نپوشید


پوشیدن لباس‌های رسمی و غیر رسمی با هم ، یکی از همان اشتباهاتی است که نباید به آن مرتکب شوید. پوشیدن کفش کتانی با کت و شلوار و حتی کفش‌های عروسکی زنانه با مانتو و شلوار برش دار و رسمی محل کار چندان زیبا نیست. اگر قرار است امروز با تیپ رسمی از منزل بیرون بیایید تمام لباس‌هایتان را در این محل هماهنگ کنید و اگر قرار است تیپ اسپرت داشته باشید ، لباس‌ها و کفش‌هایتان را هم اسپرت انتخاب کنید

لباس های خیلی تنگ و خیلی گشاد را نپوشید


حتما شما هم دوست ندارید یک پیراهن خیلی تنگ را در یک میهمانی بپوشید و بعد همه بگویند که خیلی چاق شده‌اید. همیشه لباسی را بپوشید که اندازه بدن شما باشد نه تنگ و نه گشاد.

کفش های خاکی نپوشید


پیش از اینکه از منزل خارج شوید ، نگاهی به کفش‌هایتان بیندازید اگر خاکی و واکس نخورده‌اند ، دستی به آن‌ها بکشید. بسیاری از افراد ، آدم‎های خوش لباس را از کفش و جورابشان می‌شناسند. داشتن کفش‌هایی واکس خورده و مرتب و جوراب‌هایی که با آن هماهنگ است شما را خوش‌تیپ می‌کند.

اگر چاق هستید پارچه های طرح دار نپوشید


اگر شما خانمی هستید که کمی اضافه وزن دارید سراغ خرید پارچه‌های طرح دار یا تورهایی با گل‌های درشت برای دوختن لباس‌های میهمانی نروید؛ چون این لباس‌ها شما را چاق و پهن نشان می‌دهند و به جای آن لباس‌های سرتاپا یک رنگ و با طرح‎‌های هندسی عمودی را انتخاب کنید تا شما را لاغرتر نشان دهند.
advertising