7 نکته طلائی که شما را بلند قد تر نشان می دهد

مد و زیباییتیپ بانوان

- 97/08/08
7 نکته طلائی که شما را بلند قد تر نشان می دهد

چگونه لباس بپوشید تا قد بلند تر به نظر برسید؟


رشد قدی انسان، تا سن بلوغ او اتفاق می افتد. با خوابیدن درست، انجام ورزش های خاص و مصرف کلسیم در زمان نوجوانی و قبل از بلوغ می توان میزان رشد را افزایش داد؛ اما معمولا بعد از سن بلوغ، قد ما انسان ها بلندتر نمی شود. اگر شما مشکل کوتاهی قد دارید و از قد فعلی خود رضایت ندارید، بهتر است به سراغ قرص ها و داروهای شیمیایی نروید؛ زیرا این قرص ها از نظر علمی هیچ خاصیتی ندارند و فقط هورمون های طبیعی بدن شما را دستکاری می کنند.شاید برای شما جالب باشد که بدانید، با پوشیدن لباس های خاصی می توانید قد بلندتر به نظر برسید. به جای افسوس خوردن، بهتر است سبک لباس پوشیدن خود را تغییر دهید تا در ظاهر قد بلند تری داشته باشید. از شما می خواهیم در این مطلب جذاب، همراه ما باشید.
7 نکته طلائی که شما را بلند قد تر نشان می دهد

ترفندهای لباس پوشیدن برای خانم های کوتاه قد



چه شلواری پاهای ما را کشیده تر نشان می دهد؟


خانم های کوتاه قد می توانند با پوشیدن شلوار های دم پا گشاد، پاهایی کشیده تر و قدی بلند تر داشته باشند. هرچه شلوار تنگ تر و چسپیده تر باشد، باعث می شود که پاها کوتاه تر و چاق تر به نظر برسد. بنابراین خانم های کوتاه قد، باید شلواری با دمپای گشاد بپوشند تا روی کفش بیاید و آنها را کشیده تر نشان دهد.

چه رنگ لباسی بپوشیم تا بلند قد تر به نظر برسیم؟


خانم های قدکوتاه باید به سراغ لباس های همرنگ بروند. وقتی شلوار و بلوز همرنگ باشد، خطای دید ایجاد می شود و دیگران شما را لاغرتر، ظریف تر و قد بلندتر می بینند. اگر پاهای چاقی دارید و می خواهید آنها را لاغرتر نشان دهید، باید به سراغ شلوارهای تیره و بلوزهای روشن بروید. اگر علاوه بر پاها، بالاتنه چاقی نیز دارید، بلوزی با رنگ تیره بپوشید.

چه مانتویی بپوشیم که بلند قد تر جلوه کنیم؟


اگر قد کوتاهی دارید، نباید به سراغ مانتو های بلند بروید؛ زیرا کوتاه تر از آنچه که هستید نشان داده می شوید. مانتو و بارانی خانم های قدکوتاه، باید روی زانوی آن ها باشد. مانتو هایی که دامن فون دارند، خطای دید ایجاد کرده و شما را قد بلندتر نشان می دهد. مانتو و پالتوی مناسب برای این خانم ها، مانتو هایی است که یک ردیف دکمه دارد. پوشیدن مانتو ها و پالتو های چهار دکمه برای خانم های قدکوتاه، آنها را کوتاه تر نشان می دهد.

کدام مدل دامن ما را کشیده تر نشان می دهد؟
پوشیدن دامن های بلند و ماکسی، هم برای خانم های قدکوتاه مناسب است و هم برای خانم های قدبلند. پوشیدن این دامن ها باعث می شود که فرد قد بلند تر به نظر برسد. نکته ای که باید بدانید این است که پیراهن یا دامن ماکسی شما باید راسته باشد. پوشیدن دامن های پف دار، گشاد و گل گلی، شما را کوتاه تر از آنچه که هستید نشان می دهد. شما می توانید دامن های فون و کوتاه را نیز بپوشید؛ این دامن ها، بخش بیشتری از پاهای شما را نشان می دهند و باعث می شود که بلندتر و کشیده تر به نظر برسید.

کفش مناسب برای بلند قد تر شدن خانم ها


معمولا بیشتر خانم های کوتاه قد به خوبی می دانند که برای قد بلند تر به نظر رسیدن، باید به سراغ کفش های پاشنه بلند بروند؛ اما باید توجه داشته باشید که علاوه بر پاشنه کفش، باید به شکل پنجه و رویه کفش خود نیز دقت کنید. پوشیدن کفش هایی که پنجه ای باریک و رویه ای کوتاه دارند، به خانم های کوتاه قد توصیه می شود؛ زیرا باعث کشیده تر به نظر رسیدن پاها می شود.

چه مدل کیفی انتخاب کنیم که بلند قد تر به نظر برسیم؟


وقتی از کیف های پهن استفاده می کنید، پهن تر و تپل تر به نظر می رسید. بهتر است به جای کیف های بزرگ و پهن، از کیف های کوچک و کم عرض استفاده کنید.

چه زیورالاتی ما را بلند قد تر نشان می دهند؟


افراد کوتاه قد باید قسمت بالا تنه خود را شلوغ تر نشان دهند؛ زیرا با این کار، تمرکز دیگران از پاها برداشته شده و به سمت بالا تنه جمع می شود. با این کار، فرد کشیده تر به نظر می رسد. بنابراین خانم های قدکوتاه می توانند از گردنبند های بلند رو لباسی، گوشواره های بلند و … استفاده کنند تا به عنوان فردی قدبلند دیده شوند.
advertising