مدل مانتو بهاری

مد و زیباییتیپ بانوان

- 97/12/25
مدل مانتو بهاریمدل مانتو بهاری، مدل مانتو یکی از اصلی ترین پوشش های زنان، بویژه زنان ایرانی است، که پوشش تقریبا کاملیست. که بسته به انتخابتان باعث می شود اندام شما را ، بهتر و یا بدتر نشان دهد. پس در انتخاب مانتو، به ویژگی های اندام خود ( کوتاه یا بلند بودن، چاق یا لاغر بودن) دقت نمایید. تا از پوشیدن آن مانتو معذب نباشید.

در بهار چه مانتویی بپوشیم


انتخاب مانتو، یکی از دغدغه های بانوان برای تعطیلات عید و حتی روزهای عادی سال است. در این مقاله می خواهیم، در مورد مانتوهای عیدانه و بهاری، صحبت کنیم. پس با ما همراه باشیپد.
مدل مانتو بهاری

مدل مانتو


اگر هیکل سیبی شکل دارید، مانتوهایی باید انتخاب کنید که، بالا تنه شما را، درشت تر نشان ندهد، و تقریبا راسته باشد تا هماهنگی لازم را برقرار کند. اگر اندام شما گلابی شکل است، مانتوهایی بپوشید که پایین تنه گشادتری داشته باشند که برجستگی اندام شما را بپوشاند. اگر هم اندام لاغری دارید از پوشیدن مانتوهای تنگ و جسبان جدا خودداری نمایید. اگر هم اندام موزونی دارید، باید گفت تقریبا همه مدلی به شما می آید . افراد قد بلند، هم مانتوهای کوتاه و هم بلند می توانند استفاده کنند ولی کوتاه قدها نبایند مانتوهای خیلی کوتاه استفاده کنند چرا که آنهارا کوتاهتر نشان خواهد داد برای شما مانتوهای پایین تر از زانو گزینه مناسبی است.

رنگ مانتو


رنگ مانتو، باید با رنگ چهره همخوانی داشته باشد. بعضی رنگ ها چاقتر و بعضی رنگ ها لاغرتر نشان می دهند. اصولا، رنگ های تیره شما را، لاغرتر و رنگ های روشن شما را، چاقتر نشان می دهند. اما رنگ های خنثی، مثل طوسی، آبی نفتی، کرم، سورمه ای و مشکی، تقریبا با هر تیپی ست خواهند شد. اما سر تا پا یکرنگ هم نپوشید. یکی از ست های زیبا، این است که در یک تناژ رنگ، ست کنید. مثلا مانتو طوسی پر رنگ، کیف و کفش دودی و شال طوسی نقره ای و حتی گاهی بنفش نیز با این رنگ ست خواهد شد. و یا مانتوی آبی نفتی را با شلوار آبی روشن، کیف و کفش سورمه ای می توانید، ست کنید.

جنس مانتو


مانتوهایی که سریع چروک می شوند، بخصوص برای عید، انتخاب نکنید به این دلیل که، در هر دید و بازدیدی که انجام می دهید و در هر نشست و برخاستی، چروکتر می شوند و تیپ شما را، شلخته تر نشان می دهد. در ضمن نیاز کمتری هم به اتو دارد، چرا که اتوی زیاد، خود عاملی برای از بین بردن بافت لباس است. جنس های پرزی و کرکی نیز مناسب عید نیستند.
advertising