کت و شلوار دخترانه

مد و زیباییتیپ بانوان

- 97/12/25
کت و شلوار دخترانهکت و شلوار دخترانه، کت و شلوار فقط مختص آقایان نیست، بلکه خانم ها نیز می توانند در انواع اسپرت و مجلسی از پوشیدن کت و شلوار لذت ببرند. اتفاقا، طرح ها و مدلهای کت و شلوار زنانه، بسیار بیشتر از کت و شلوار مردانه است. مثلا کت با شلوار پاچه گشاد راسته و دمپا و.. اینها مواردی است که خانم ها را، در انتخاب کت و شلوار مناسب سر در گم می کند. و همچنین خانم ها می توانند رنگ های بیشتری را برای انتخاب، در نظر بگیرند. چرا که آقایان اکثرا از یک طیف رنگی و از رنگ های خنثی مانند طوسی، سورمه ای،کرم، سفید و سیاه استفاده می کنند. اما خانم ها از همه رنگ ها می توانند استفاده کنند.
کت و شلوار دخترانه

خانم ها چه کت و شلواری بپوشند


کت و شلوار یکی از بهترین ست های لباس، برای خانم ها به شمار می رود، چرا که در عین سادگی بسیار فوق العاده و شیک می باشد. که در این مقاله نمونه هایی از انواع کت و شلوار را، با هم بررسی خواهیم کرد.

جنس و رنگ کت و شلوار


کت و شلوار دخترانه دارای جنس های مختلفی مانند مخمل، کتان، کرپ، حریر و ... که انتخاب آنها بستگی به سلیقه و فصل دارد. رنگ های کت و شلوار دخترانه معمولا شاد هستند. مانند لیمویی روشن، قرمز، صورتی و.... که بسته به رنگ پوست و نوع مجلسی که در آن قرار دارید، بستگی دارد

انواع مدل کت و شلوار دخترانه



کت و شلوار می تواند دارای کت کوتاه و یا بلند باشد. کت های کوتاه معمولا بالای باسن قرار می گیرند، کت های بلند روی باسن و حتی پایین تر از باسن قرار می گیرند. کت های اسپرت معمولا آستین ها و قدهای کوتاهتری نسبت به کت های مجلسی دارند. آستین کت می تواند تا مچ و یا نیم وجب کوتاهتر از مچ دست قرار بگیرند.
advertising