چه رنگ لباسی به پوست سبزه میاد

مد و زیباییتیپ بانوان

- 97/12/12
چه رنگ لباسی به پوست سبزه میاد

انتخاب مناسب لباس برای افراد با رنگ پوست سبز


اگر شما هم مانند خیلی ها بدنبال آن هستید که بدانید چه رنگ لباسی به پوست سبزه میاد این مقاله به سوال شما پاسخ خواهد داد. طیف های رنگی لباس برای پوست سبزه بیش از آنی هستند که تصورش را بکنید اما ما در این مقاله به بهترین و زیباترین رنگ ها که به پوست سبزه میان اشاره می کنیم.رنگ لباس برای پوست سبزه

انتخاب رنگ برای سفیدها خیلی آسان تر است. همین که شبیه شیربرنج نشوند، کفایت می کند. اما برای سبزه ها انتخاب رنگ یک خرده سخت تر است. سبزه ها روی مرز «برنزه ی جذاب» و «سیاه سوخته» حرکت می کنند و انتخاب درست یا اشتباه رنگ لباس می تواند به هر طرف هل شان بدهد. پس اگر سبزه هستید، بهتر است یاد بگیرید:با پوست سبزه چی بپوشم؟

گرم بپوشید


پوست های سبزه خیلی کم پیش می آید که توناژ پوست شان سرد باشد (مگر آن هایی که پوست زیتونی و مایل به سبز دارند، که تازه باز هم سرد محسوب نمی شوند؛ فقط خیلی هم گرم نیستند). با این حساب شما جزو دسته گرم ها هستید و رنگ های سرد روی پوست تان تناسب خوبی ندارند.
حتی اگر یک لباس رنگ سرد (مثلا مانتوی آبی) را برای پوشیدن انتخاب کرده اید، حتما لباس های دیگری از رنگ گرم (مثلا شال قرمز) انتخاب کنید که سردی آن را خنثی کند. وگرنه چهره تان وارفته و کدر به نظر می رسد.
بهترین رنگ ها برای پوست های سبزه رنگ های گرمی مثل نارنجی و قهوه ای و زرشکی هستند.
چه رنگ لباسی به پوست سبزه میاد

با پوست سبزه چی بپوشم



تند بپوشید


رنگ های تند و شارپ همان قدر که به سفیدها می آیند، به سبزه ها هم می آیند. پس از پوشیدن زرد یا سبز چمنی یا نارنجی جیغ ترسی نداشته باشید. برعکس، رنگ های مات به شما نمی آید. سعی کنید سراغ رنگ های چرک نروید.

رنگ های خنثی را به تنهایی نپوشید


سفید، سیاه، خاکی، کرم، بژ رنگ های خوبی هستند، اما نه به تنهایی. تی شرت مشکی را با یک شال نخی زرد یا شلوار زرشکی ست کنید. یا مانتوی سفید را با یک روسری سبز ست کنید. بهترین ایده این است که تکه اصلی لباس را از رنگ های خنثی انتخاب کنید و بعد ملزومات رنگی و تند به آن اضافه کنید.

تیره و روشن را ترکیب کنید


ترکیبی از روشن و تیره را بپوشید تا کنتراست پوست تان با سیاه و سفید مشخص شود و جذاب به نظر برسد. این طوری معلوم می شود که شما سیاه نیستید، بلکه برنزه هستید. سیاه و سفید همیشه ترکیب خوبی است. ولی خاکستری؟! اصلا!

زیورآلات براق بیندازید


زیورآلات براق (به خصوص اگر زرد باشند) به پوست شما جلوه درخشان و جذابی می دهند. یعنی دقیقا همان چیزی که برای تبدیل شدن از «سیاه» به «برنزه» نیاز دارید!

طرح های درشت سر نکنید


روسری ها و شال هایی که طرح های درشت و شلوغ دارند، صورت را کوچک می کنند و اگر پوست تان تیره باشد، حسابی سیاه به نظر می رسید. سراغ سرپوش های ساده و بدون طرح بروید. البته می توانید رنگ های تند را انتخاب کنید. حتی فسفری ها هم به شما می آیند.

آرایش سرخابی و زرشکی را انتخاب کنید


سراغ آرایش های سرد مثل آبی و سبز نروید. آرایش های مات مثل صورتی هم به شما نمی آیند. به جایش سراغ رنگ های خانواده قهوه ای، سرخابی و زرشکی بروید.
advertising