آشنایی با ست کردن لباس اسلش

مد و زیباییتیپ آقایان

- 97/08/15
آشنایی با ست کردن لباس اسلش

نکاتی برای ست کردن شلوار اسلش


با بالا گرفتن تب لباس های ورزشی، شلوارهای جین و کتان صاحب رقیب های جدیدی شده اند. شلوار اسلش آیتم نسبتاً جدیدی است که در چند سال اخیر به عضوی مهم و ضروری در کمد لباس بسیاری از آقایان تبدیل شده و بر عرصه مد و استایل روزمره حکمرانی می کند. کاربرد این شلوار راحت، دیگر تنها محدود به تمزینات ورزشی نیست و به لباسی مناسب برای اکثر موقعیت ها تبدیل شده است.

شلوار اسلش چیست؟


شلوار اسلش در ابتدا تنها به عنوان لباس ورزشی تولید می شد. این شلوار سبک و راحت، ظاهری اسپورت دارد و از قسمت ران تا ساق پا تنگ تر می شود. این تنگ شدن گاهی به کمک کش های پهن صورت می گیرد و گاهی این خود پارچه است که تنگ می شود.
یکی از دلایل محبوبیت این مدل شلوار، وجود ترندهای ورزشی مختلف در دنیای مد است. بعد از ظهور این ترندهای جذاب، شلوار اسلش دیگر تنها یک شلوار ورزشی راحت و یا ارزان قیمت نیست؛ بلکه شلواری است که در صورت ست شدن با لباس های مناسب، بسیار هم مدرن و جذاب خواهد بود. همچنین به دلیل وجود انواع مختلف شلوار اسلش، علاوه بر موقعیت های اسپرت و ورزشی، می توانید در موقعیت های رسمی تر نیز از آن استفاده کنید.

پوشیدن شلوار اسلش چریکی


امروزه شلوار اسلش را می توان به روش های مختلفی ست کرد. با اینکه در دسته بندی انواع شلوار، اسلش کاملا یک شلوار غیر رسمی است، اما می توان آن را طوری ست کرد که در مراسم و موقعیت های رسمی تر هم قابل پوشیدن باشد. البته ماهیت این شلوار ورزشی است و به همین دلیل است که می توان آن را با سایر لباس های غیررسمی مثل تیشرت یا سویشرت نیز استفاده نمود.
advertising