3 برند برتر جواهرات

مد و زیباییجواهرات

- 98/05/09
3 برند برتر جواهرات

شوپارد (Chopard


برند جواهرات شوپارد بیشتر به‌خاطر ساعت‌های لوکس سوئیسی و کلکسیون جواهرات مجللش شناخته شده‌است. شوپارد از بهترین مواد (طلای ۱۸ عیار و سنگ‌های قیمتی) در ساخت جواهراتش استفاده می‌کند. هم‌چنین در ساخت جواهرات شوپارد دقت و ظرافت خاصی به‌کار می‌رود که باعث باارزش‌تر شدن این جواهرات قیمتی می‌شود. این برند جواهر در سال ۱۸۶۰ توسط Louis-Ulysse Chopard پایه گذاری شده است که خود از ساعت سازان زبردست سوئیسی بوده است. شوپارد بیش از ۲۰۰۰ کارمند در سراسر دنیا دارد

میکی موتو Mikimoto


کوکیچی میکیموتو (Kokichi Mikimoto) مؤسس برند جواهرات میکیموتو به‌خاطر استفاده از مروارید‌های سنتی در جواهراتش به شهرت رسید. برند میکی موتو از بهترین مروارید‌ها (مروارید دریای سیاه، مروارید‌های حلزونی صورتی رنگ، مروارید‌های تیتانی، مروارید‌های سفید و دیگر مروارید‌های کم‌یاب) در ساخت جواهرات خود استفاده می‌کند. این برند طلای ۱۸ عیار و پلاتینیوم در جواهرات خود به کار می برد و از بهترین نخ‌های ابریشمی در مروارید‌های رشته‌ای خود استفاده می‌کند. این برند مطرح در قرن ۱۹ میلادی و در ژاپن افتتاح شد.

تیفانی Tiffani


اکثر ما می‌دانیم که تیفانی یک برند جواهرات بسیار لوکس آمریکایی است که جواهراتش (به‌خاطر طراحی‌های بی نظیرشان) همیشه و همه جا قابل پوشیدن هستند. جواهرات گران قیمت تیفانی مختص خانم‌ها نیستند. این برند برای آقایان و کودکان نیز جواهر می‌سازد. از سال ۱۸۳۷ که برند تیفانی کار خود را در نیویورک شروع کرد، جواهرسازان خبره در این برند به ساختن جواهرات کلاسیک مشغول شدند. ساختن جواهرات فوق لاکچری تیفانی سال‌ها طول می‌کشد.
advertising