کنسول در منزل کجا قرار می گیرد و چه کاربردی دارد

مد و زیباییدکوراسیون

- 97/09/16
کنسول در منزل کجا قرار می گیرد و چه کاربردی داردکنسول یکی از موارد ضروری برای زیبایی و کلاسیک کردن دکوراسیون داخلی منزل است . از کنسول حتی می توان در فضاهای کوچک و خانه های نقلی نیز استفاده کرد و جذابیت خاص خودش را دارد. اگر بدانید از آینه و کنسول چگونه و در کدام فضای خانه استفاده کنید؛ بهترین وسیله برای دو برابر کردن نور و فضای خانه شما که می تواند زیبایی خانه را هم دو برابر کند آینه است. آینه ای که در جای درست و مناسبی نصب شود، بیشتر نور طبیعی را برای اتاق فراهم می کند و دید را افزایش می دهد. با چیدمانی اصولی و دلنشین می توانید فضای بی نظیری را برای خانه خود فراهم کنید. عجیب نیست اگر بگوییم اتاق پذیرایی در نگاه اول، ویترین خانه ی ماست و ایجاد طراحی زیبا و با سلیقه برای دکوراسیون اتاق پذیرایی به گونه ای نشانگر نظم و شخصیت اعضای خانواده مخصوصا خانم خانه است.

کاربرد آینه و کنسول


کنسول کاربردهای مختلف و زیادی دارد. می توان گلدان و کتاب را کنسول گذاشت. یا وسایل ریزو کوچک را داخل کشو های کنسول قراربدهیم. حتی بعضی ها از کنسول به عنوان میز تحریراستفاده می کنند. کنسول اغلب همراه آینه استفاده می‌شود که می توان کنسول را بدون آینه هم در دکوراسیون منزل قرار داد.نکته مهمی که باید بدانیم این است که کنسول در کجای منزل باید قرار بگیرید یادمان باشد که نمی توان کنسول را در هرجایی از منزل قرار داد.در اتاق خواب از کنسول با آینه ای شیک استفاده کنید و بزرگی آینه آن بستگی به سلیقه خودتان دارد. کنسول اتاق خواب می تواند یک دراورکمکی زیا و شیک باشد.
کنسول در منزل کجا قرار می گیرد و چه کاربردی دارد

آینه و کنسول پذیرایی


کنسول وقتی که در پذیرایی قرار می گیرد باید آینه کوچک تری نسبت به کنسولی که در ورودی منزل است داشته باشد.و کنسولی که در پذیرایی قرار می گیرد باید بیشترروی لوازم دکوری و قفسه های آن تمرکز کرد. مدل کنسول پذیرایی با دیگر وسایل پذیرایی باید ست باشد اگرمبلمان سلطنتی دارید پس باید از کنسول پذیرایی هم طرح سلطنتی داشته باشد.محل قرار گرفتن آینه در هر کدام از ضلع های خانه هم قاعده جالبی دارد. کنسول و آینه وقتی در کنار پذیرایی باشد زیبایی منحصر به فردی را برای خانه شما به ارمغان می آورد. نصب صحیح آینه در پذیرایی اهمیت بالایی دارد و اگر به درستی انجام نگیرد، خانه شما را از جذاب بودن دور می کند. به همین دلیل شما باید بدانید که یک آینه بزرگ و ایستاده می تواند حس خوبی در پذیرایی منزل شما ایجاد کند. اگر دیوارهای پذیرایی شما بزرگ است بهتر است از چند آینه استفاده کنید.

کنسول اتاق خواب


میز کنسول را می‌توان در قسمت ورودی خانه یا سایر اتاق‌ها قرار داد تا ضمن زیبایی، فضای اضافه‌ای برای گذاشتن وسایل بوجود آید.اگر تصمیم دارید آینه ای به اتاق تان اضافه کنید، حتما از منظره ای که در آن منعکس خواهد شد اطمینان کافی به دست آورید؛ مثلا نصب آینه بر روی دیوار روبه روی پنجره، می تواند منظره جالب یا دوست داشتنی خارج را به داخل فضا منتقل کند اما اگر منظره مقابل آینه، فضایی دلگیر یا حتی بخشی از فضای خصوصی منزل شما باشد، در مکان نصب آن اشتباه کرده اید.

آینه و کنسول میز ناهار خوری


در صورتی که اطراف میز ناهار خوری شما تاریک است و فضای مناسبی برای قرار دادن آینه و کنسول وجود دارد، حتما یک آینه زیبا و بزرگ برای آنجا در نظر بگیرید. با این کار می توان انعکاس نور خوبی داشت و حتی فضای رمانتیکی را ایجاد کرد تا غذا در نهایت آرامش صرف شود.

آینه و کنسول راهرو


ورودی بیشتر خانه های آپارتمانی نور طبیعی ندارد. نصب آینه جلوی درب ورودی می تواند این مشکل را برطرف کند. ورودی خانه ها یکی از بهترین مکان ها برای استفاده از آینه است.قسمت بالای شومینه، محل مناسبی برای قراردادن یک آینه زیبا و تزئینی است. خاصیت آینه، ایجاد صمیمیت بیشتر در محیط است که با نصب در بالای شومینه، فضای اتاق نشیمن را بزرگ تر جلوه می دهد و با انعکاس نور، روشنایی بیشتری را در اتاق می پراکند.

چطور میز کنسول انتخاب کنیم؟


قبل از اینکه میز کنسول بخرید جای آن را تعیین کنید و اندازه جای آن را بدانید.
مدل کنسول باید متناسب با سبک دکوراسیون منزل تان باشد. برای خرید به شکل کنسول و جزئیاتی مانند دستگسره ها و چوب آن دقت کنید.
کنسولی که برای دکوراسیون منزل کلاسیک انتخاب می کنید چوب آن بیشتر باشد. وبرای دکوراسیون مدرن کنسولی را که ساده تر است انتخاب کنید.
سعی کنید که جنس کنسول از مواد با کیفیت و با دوام باشدو ست مبلمان منزلتان باشد.
advertising